אם גם אתם מאמינים שהתקנת מנורה בבית היא בבחינת בחירת תאורה, כדאי מאוד שתשכרו שירותי ייעוץ מקצועיים. כיצד ייעוץ תאורה יכול לעזור לכם? נשמח לשפוך לכם מעט אור על הדברים.

כלים
תאורה לבית
תאורה לבית

 

החשיבות של תאורה נכונה

ישנם סוגים שונים של פתרונות תאורה: תאורה דקורטיבית, תאורה אדריכלית או טכנית, תאורת אווירה, תאורה נקודתית, תאורה פונקציונלית ועוד. לכל אחד מהסוגים יש מטרה מוגדרת אחרת ובין הסוגים ישנם הבדלים כאלו ואחרים. לכן כדי לבחור נכון עליכם להבין את הצרכים שלכם ואת המטרות של התאורה בכל חדר. מלבד סוגים שונים של פתרונות תאורה ישנם סוגים שונים של נורות כמו הלוגן, לד ופלורסנט, וזאת עוד מבלי שהתייחסנו להיצע הרחב של גופי התאורה בעיצובים השונים.

עם המבחר הקיים אפשר להבין למה בחירת תאורה לבית או למשרד עשויה להיות מעט מורכבת, לכן ייעוץ מקצועי יכול לעזור לכם להתמקד, להבין את הצרכים שלכם ולדעת לבחור את פתרונות התאורה הטובים והמותאמים להם ביותר במסגרת התקציב שעומד לרשותכם.

תכנון תאורה לעסק

התאורה הנכונה יכולה להאיר את העסק שלכם באור יקרות ולעזור לכם להגדיל את המכירות. נשמע מופרך? תתפלאו, זו האמת לאמיתה. בחירת תאורה נכונה לעסק זו הדרך שלכם לגרום ללקוחות להרגיש בבית, ליצור את האווירה הרצויה ולפתות אותם לקנות. מומחי תאורה יסבירו לכם שהתאורה הנכונה עושה הרבה יותר מאשר להאיר את חלל העסק שלכם. היא קובעת את מצב הרוח והאווירה, מחמיאה, יוצרת תחושת אינטימיות, תורמת לשיק ולסטייל ומשפרת את חווית הקנייה במידה משמעותית.

תכנון תאורה לבית

גם בבית חשוב לתכנן נכון את התאורה, בכל החדרים. בחדר המטבח על התאורה להיות פונקציונלית ולעיתים גם נקודתית. בסלון יש לבחור בתאורת אווירה אך גם לשלב גופים עומדים. אם יש לכם חפצי אמנות כדאי שתאירו אותם עם תאורה נקודתית והרשימה עוד ארוכה. ייעוץ מקצועי בעולמות התאורה הנו בעל ערך רב כאשר אתם מעצבים את בית החלומות או פותחים עסק. מלבד פונקציונליות, התאורה הנכונה יכולה לתרום לעיצוב החלל ולהפוך אותו להרבה יותר מסוגנן, שיקי בעל אמרה ויוקרתי.

כל הסיבות להתייעץ עם יועץ

בעזרת ייעוץ מקצועי אפשר ללמוד על סוגי התאורה השונים ולדעת איך לשלב את פתרונות התאורה הקיימים בצרכי התאורה של הבית או העסק. מומחים בתחום התאורה יעזרו לכם להבין אילו אזורים אפשר וצריך להדגיש לעומת אחרים, בבית למטרת תצוגה או שיפור הפונקציונליות, במשרד למטרת הדגשת שירותים ומוצרים שאתם מעוניינים לקדם ולכידת תשומת ליבם של הלקוחות. במקרים בהם עליכם למלא משימה באחד החללים השונים בבית או במשרד תזדקקו לתאורה נקודתית כדי שתוכלו לסיים בקלות את כל המשימות והמטלות שמחכות לכם, יועץ מקצועי יעזור לכם למקד את התאורה ולבצע משימות שונות בהצלחה יתרה

לסיכום:

ייעוץ תאורה יכול לעזור לכם לתכנן את התאורה לבית ולעסק כבר בשלבים מוקדמים מאוד של הבניה או השיפוץ. יועץ מקצועי יוכל לזהות מהם אזורי הפעילות העיקריים ולהתאים את התאורה בהתאם, הוא יוכל לעזור לכם ליצור איזון בחדר, לספק כללי אצבע לעיצוב התאורה, ליצור זרימה בין החדרים, לשלב תאורה דקורטיבית ולהציע טיפים מועילים לצד תכנון מעמיק, מקצועי ואיכותי. גם אם משפצים את הבית, ייעוץ מקצועי הוא תנאי הכרחי להגדרת חללים ולעיצוב תאורה באופן הטוב ביותר עבור החלל אוו שואפים להאיר.