יום בהיר אחד קיבלת שיחת טלפון מפתיעה ומרגשת – בצד השני חברתך הטובה ביותר חצי בוכה וחצי צוחקת, ומספרת לך בהתרגשות שבן זוגה שלף טבעת יהלום מהממת והציע לה נישואין. לאחר צווחות אושר ובכי משותף של שתיכן, החברה מבקשת ממך בקשה מרגשת לא פחות:  "אשמח אם את זאת שתהיי אחראית למסיבת הרווקות שלי".

כלים

 

טוב, את כמובן יודעת שהיא לא צריכה בכלל לבקש, כי עבורך זה הדבר הכיפי והמרגש ביותר שאת יכולה לעשות בשבילה כעת. עכשיו יש בידייך משימה חשובה שעלייך לתכנן כמו שצריך, אבל מאיפה מתחילים?

עצרי את החיפושים – היכנסי לפורטל בא לי מסיבה

לפני שאת מתחילה לחרוש את האינטרנט אחר רעיונות שונים למסיבה, היכנסי לפורטל בא לי מסיבה ותוכלי למצוא את כל התשובות והמידע שחיפשת - והכל במקום אחד!

בפורטל ניתן למצוא מידע, טיפים ורעיונות מקוריים ומעולים בדיוק לסגנון המסיבה שאת מתכננת. בעזרת כלי סינון יעיל, מידע מקיף על הפעלות למסיבת רווקות וכמובן חוות דעת של בנות אחרות תוכלי להרגיש בטוחה כי המסיבה שאת מתכננת הולכת להיות מטורפת.

לוקיישנים מיוחדים

הדבר הראשון שעלייך למצוא הוא כמובן לוקיישן מיוחד ומתאים למסיבה המתוכננת. בפורטל בא לי מסיבה תוכלי למצוא מגוון רעיונות ללוקיישנים כאלו. ניתן למצוא מגוון לוקיישנים מתאימים הנמצאים בפריסה ארצית, כך שתוכלי למצוא את המיקום הטוב ביותר עבור כולן.

מתכננת מסיבת רווקות גדולה עם המון חברות? תוכלי לערוך אותה במתחם מסיבות גדול וייעודי לכך כמו חדר קריוקי מאובזר, או לופט מפנק במיוחד עם כל הציוד והאבזור הנדרש למסיבה.

מסיבת הרווקות מתוכננת להיות מצומצמת ואינטימית? ניתן למצוא בפורטל מגוון רעיונות למקומות ייעודיים בדיוק למסיבה מהסוג הזה, כך שכל שנותר לך לעשות הוא רק לבחור.

אטרקציות בלתי נשכחות

יש לוקיישן? מעולה! כעת עלייך למצוא אטרקציה אטרקטיבית במיוחד, שתקפיץ את כולן ותרים את האווירה של המסיבה. לרוב במסיבות רווקות ניתן לראות בנות שהן חברות טובות של הכלה לעתיד, אך לא כולן מכירות אחת את השנייה היכרות מוקדמת. לכן, מומלץ לבחור אטרקציה מגניבה במיוחד שתתאים לרוח של המסיבה, ותשבור את הקרח בין כל המשתתפות במסיבה. בפורטל תוכלי למצוא מגוון אטרקציות למסיבת רווקות שיתאימו לכולן, וגם יגבשו ויחברו בין כולן.

טיפים נוספים

לאחר שדאגת לדברים העיקריים של מסיבת הרווקות, כמו לוקיישן ואטרקציה מדליקה, עלייך לדאוג לדברים נוספים שיוסיפו כיף והנאה לכל המסיבה. למציאת רעיונות חדשים ומיוחדים, מוזמנת לשוטט בפורטל בא לי מסיבה ולמצוא כמה רעיונות מקוריים שחבל לפספס.

טיפ מומלץ שכדאי לך לאמץ, היעזרי בחברה אחת או שתיים שיסייעו לך בכל ההכנות לקראת המסיבה, כך שתוכלי להספיק את כל מה שתכננת ללא לחץ.

טיפ נוסף ולא פחות חשוב - היעזרי ברשימה מסודרת הכוללת את כל הדברים למסיבה, כך תוכלי להיות בטוחה שלא שכחת כלום.