כמה פעמים חזרתם הביתה וכל מה שרציתם זה לעשות אמבטיה ארוכה ומרגיעה שתוריד מעליכם את היום הארוך שעבר עליכם? חדר האמבטיה, גם אם אתם לא מרגישים בזה, הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, אחד המקומות הפרטיים והאינטימיים ביותר שלכם.

כלים

 

משהסכמנו שחדר האמבטיה הוא חדר חשוב מאוד בבית, הבאנו לכם את המדריך המלא לעיצוב נכון לחדר האמבטיה שלכם-

צבע החדר

כשמתחילים לתכנן את עיצוב החדר, רצוי שתחליטו קודם כל על מוטיב הצבעים של החדר. כך, תוכלו לשחק בין צבעי קיר ולשלב איתם אבני חן קטנות שיעניקו לקירות החדר עוד פן עיצובי. בכך שאתם בוחרים את צבע חדר האמבטיה אתם מקלים על עצמכם כאשר תעמדו בפני הבחירה של ריהוט החדר. גוונים לבנים או ניטרליים תמיד יהיו טובים לחדר, כמו להחליט על סט לבן לכלל החדר. נסו להישאר במוטיב צבע אחד אך השתעשעו בגווניו.

ריהוט החדר

משהחלטתם על צבע החדר, הגיע הזמן לרהט אותו. כאשר יש את הדברים הקבועים הנמצאים בחדר האמבטיה, שהם האמבטיה, שירותים וכיור, רהטו מסביבם כך שהרהיטים ישרתו אתכם בעת הצורך. שידה תחת הכיור למשל, תיתן לכם מקום לאחסן מגבות, בקבוקי סבון ועוד. שטיחוני האמבט גם הם יכולים לתת עוד פן עיצובי לחדר ודרכם תוכלו ליצור עוד מוטיב כאשר יש שטיחון לאמבט ושטיחון תחת הכיור.

התקנות

בזמן שחדר האמבטיה מספק לכם רחצה, שטיפה ואת הזמן שלכם בשירותים, יש פריטים אותם הייתם רוצים להתקין כדי לספק לעצמכם רמות היגיינה גבוהות יותר. כך למשל, בידה משוכלל יכול לשדרג את חווית הניקיון שלכם, לתת לחדר האמבטיה שלכם נגיעה מודרנית ואקו-חברתית. בידה משוכלל הוא חשמלי, בעל אפשרות לשינוי טמפרטורת המים ובנוסף לכל ייבש אתכם בסוף התהליך. כמו כן, התקנת מחמם מגבות לצד האמבט שלכם יכולה להעניק לכם חווית התנגבות חדשה. כשאתם יוצאים מהמים ומתעטפים במגבת, כמה כיף זה שהיא חמה.

למגוון סוגי בידה משוכללים כנסו עכשיו

אביזרים חשובים

בחרתם את הריהוט, את הצבעים והתקנתם את כל מה שרציתם כדי להפוך את חדר האמבטיה שלכם לחדר המושלם. אך משהו מרגיש לכם עדיין חסר. כמובן, האביזרים הקטנים שהופכים כל חדר ליותר טוב. בין אם מדובר בכוסות למברשות ומשחות השיניים, בצמחייה ירוקה המוסיפה חיים לחדר או כדורי צמר לניקיון הפנים מאיפור היום. תמונות קטנות גם כן יכולות להוסיף המון לעיצוב החדר ולמעשה, האביזרים הקטנים הללו הם הנגיעה האחרונה דרכם אתם יכולים להביע את מי שאתם.

בשורה התחתונה, חשבו על איך אתם יכולים להפוך את חדר האמבטיה לחדר יותר נעים. דוגמא נהדרת לחדרי אמבט מרגיעים היא הנחת נרות בריחות רכים ונעימים. בין אם אתם עושים מקלחת קצרה או אמבטיה ארוכה, נרות יכולים לתת לכם את ההזדמנות לרגיעה מההתחלה ועד הסוף. אז אם אתם חושבים על לעצב את הבית מחדש, אל תדלגו על חדר האמבטיה במחשבה שהוא אינו צריך דבר.