נופש בים המלח מאפשר לנופשים מישראל ומרחבי העולם ליהנות משלוב חד פעמי, שלא יישכח במהרה – אל אירוח נהדר, טיפול בריאות ייחודיים ואטרקציות תיירותיות אינספור בסביבה פלאית זו.

כלים

ים המלח ממוקם בגובה 417 מטר תחת פני הים וידוע כנקודה הנמוכה ביותר על פני הפלנטה שלנו. הרי סדום, מים עשירים במינראלים, אוויר צלול, קרני שמש נעימות, נוף ייחודי, טיפולי בריאות שקשה למצוא במקומות אחרים בעולם ואתרים היסטוריים באזור, שללא ספק יהפכו חופשה של כל אחד בים המלך לחוויה משמעותית ביותר בחייו. מסיבות אלו, נופש בים המלח הוא אחת האפשרויות העדיפות ביותר לבילוי משפחתי, זוגי או אולי אפילו בילוי בסולו, בכל ימות השנה – חגים, אביב, קיץ או סופ"שים.

בית מלון לנופש בים המלח – מה שאתם צריכים לנפש ולגוף

נופש בלתי נשכח במלונות בים המלח יכלול בילוי במלון הנמצא לאורך רצועת החוף. ישנן מלונות שונים ובעלי דירוגים שונים, ובהתאם לזאת רמת האירוח משתנה, כמו גם סוגים ומגוון הטיפולים המוצעים לאורחים בתחום בריאות וטיפוח הגוף, כמו גם הרגעת הנפש. נופש בים המלח מהווה הזדמנות מעולה לתיירים מקצוות העולם להקל על מצבם ולטפל בסוגיות בריאותיות שונות בגופם.

ים המלח מכיל מים עם ריכוז מלח גבוה במיוחד, מה שמאפשר ציפה על פני המים בשלווה מלאה, תוך התבוננות בנופים עוצרי הנשימה שסביב. נופש באגם המלח הגדול ביותר במזרח התיכון מעניק הזדמנות בלתי נשכחת ליהנות מאוויר צלול עתיר חמצן ומקרינת שמש בריאה המיטיבה עם מצב עורם. בעת הנופש אפשר גם לסקור את חיק הטבע הסביבתי, להרגיש בנוח עם הסביבה המדברית, לגלות בעלי חיים מקומיים שונים, להכיר צמחייה ייחודית לאזור וללמוד על העבר באזור באתרים ארכיאולוגיים עתיקים.

ים המלח – עונת הקיץ

השהייה בזמן ימות הקיץ בים המלח עשויה לעתים להסב חוסר נעימות לאורחים, עקב החם הרב שבאזור. בשעות מסוימות של היום, קשה יותר להיכנס לים המלח, בגלל התחושה הלא נעימה במיוחד – כאילו שנכנסים למעין ביצה חמימה. בימי הקיץ ניתן להזמין חופשה בים המלח וליהנות מטמפרטורות שפויות יותר בתוך המלון. אפשרי גם לשהות בבריכת המלון עם המים הקרירים ולשמור על טמפרטורת גוף נאותה ונוחה.

במידה וקיבלתם את ההחלטה הנהדרת לנסוע לחופשה בים המלח בימות הקיץ הלוהטים, רצוי שתזמינו מראש חדר בבית מלון בכדי לא להיתקע בים המלח ללא מקום להתארח בו – ובעיקר לאחר שעשיתם כבר דרך ארוכה עד למקום הנמוך ביותר בעולם.

ים המלח – עונת החורף

ימות החורף באגם המלח הגדול אלו ימים מעולים לחופשה במקום. עם זאת, חשוב לשים לב למזג האוויר בימי הגעתכם, שכן עשויות להיות הצפות ושיטפונות המסכנים את הבאים והמטיילים במקום. מסתבר כי תקופה אידיאלית לפוש באזור ים המלח היא בחודשים נובמבר, דצמבר, מרץ ואפריל – שכן הטמפרטורות נוחות והגשמים לרוב אינם גורמים לאי נוחות.

הכתבה באדיבות הוטלז https://www.hotelzil.co.il