אין כמו האווירה הקסומה שמרגישים באוויר לפני יום האהבה. ההתרגשות, ההתאהבות מחדש, החיפוש אחר המתנה המושלמת ותחושת הסיפוק האדירה כשמוצאים את המתנה הייחודית, האישית והמתאימה ביותר לכל נאהב או נאהבת. מארז של ג'קי או עשוי להימצא בתור מתנה לא פחות ממושלמת ועל מנת לא לפספס את המבצעים לקראת הוולנטיינס דיי – מומלץ מאד לבחון את קולקציית המוצרים ולקבל את ההחלטה מספיק זמן מראש. כך אפשר להרוויח פעמיים – גם המתנה המושלמת והמתאימה ביותר וגם מחיר מצוין בהנחה כדאית במיוחד לכבוד יום האהבה!

כלים
זוג ביום האהבה
זוג ביום האהבה

 

ג'קי או – כאן מוצאים את המתנות המושלמות!

המותג ג'קי או מציע קולקציה מרשימה ויוקרתית של תכשיטים ושעונים לנשים ולגברים כאחד. מדובר במותג יוקרתי שאפשר לרכוש ממנו כמה וכמה תכשיטים בעלי סגנון עיצובי אחיד וישתלבו נהדר בכל הופעה או מערכת לבוש. בין מחלקות הקולקציה תוכלו למצוא טבעות ושעונים, צמידים וצ'ארמס שמרכיבים על גבי הצמיד וכך הופכים אותו לאישי וייחודי. כאשר כל אחד בוחר את הצ'ארמס האישיים שתואמים את המסר שייחודי שלו ואת הטעם האישי שלו – נוצר צמיד שאין לאף אחד אחר מלבדו. היש מתנה טובה ומתאימה מזו ליום האהבה החשוב והמהותי?

אילו מתנות מבוקשות בדרך כלל ביום האהבה?

יום האהבה הוא יום שבו – כמו שנרמז משמו – מוקירים אהבה, מביעים חיבה והערכה ובעיקר – נמצאים שם זה לצד זה. ברוב המקרים מדובר באהבה רומנטית ואינטימית, אך אין בכך כל הכרח. מכיוון שרגש כמו אהבה הוא חשוב, חיובי ודרוש בכל מערכת יחסים חברתית – הרי שכל ביטוי של אהבה כזאת יתקבל בשמחה ואם מתנה יפה מתלווה לביטוי זה- דיינו! התכשיטים, המתנות והמארזים מבית ג'קי או יתאימו לכל מי שהתכשיטים מהווים חלק בלתי נפרד ממי וממה שהוא, שכן מדובר בתכשיטים שמתאימים לכל מערכת לבוש, לכל מצב או סיטואציה ואפשר לענוד אותם גם בלבוש יומיומי ספורטיבי ועוד יותר מכך – כאשר לובשים בגדים ייצוגיים או כאלה שמתאימים לפגישות חשובות.

למה דווקא התכשיטים של ג'קי או?

מי לא רוצה להיראות – וואו? מראה של מיליון דולר? הופעה מושלמת, מרשימה וכזאת שאי אפשר להתעלם בה מכך ששמו לב לכל הפרטים. זה בדיוק מה שנותנים התכשיטים של ג'קי או. לכבוד הוולנטיינס דיי אפשר ליהנות מהתכשיטים והמוצרים בהנחות משמעותיות או אפילו להחליט על התקציב המתאים ביותר לקניית המתנה. כך תוכלו להיות בטוחים גם שהמתנה תתקבל בשמחה והערכה גדולות, גם שתשיגו את המתנה או המתנות במחירים מצוינים (בזכות ההנחות המרשימות אפשר לקנות יותר ממתנה אחת מבלי לחרוג מהתקציב שהועמד לטובת המתנה!) וגם שיום האהבה הזה ייזכר בתור יום מיוחד במינו במערכת היחסים הזוגית או בחברות שאותה המתנה הזאת מייצגת החל מעכשיו.

תכשיטים ומארזים בוולנטיינס דיי – מתנה שאי אפשר להתעלם ממנה

המארזים של JACKIE O ארוזים בצורה מרשימה, יפה, צבעונית ומהודרת. מדובר במתנה יפה במיוחד שיש בה הרבה מאד רגש. את המארז תוכלו להרכיב בעצמכם על פי התכשיטים שתבחרו להכניס לתוכו, אלה שהכי מתאימים למי שקונים עבורו או עבורה את המתנה. צמידים, עגילים, טבעות, שרשראות ותליונים – כשלוקחים בחשבון שבכל קטגוריה יש עשרות (אם לא מאות) פריטים ודגמים – מתקבלת קולקציה עצומה שיהיה לא פשוט לבחור מתוכה, אבל ללא ספק הבחירה תהיה מושלמת. התכשיטים של ג'קי או מתאימים לנשים או לגברים ויכולים להתאים לכל סגנון וטעם אישיים, לכל סוג של לבוש וכמובן – לכל אופי ואישיות.