תופעת אין האונות הינה תופעה נפוצה בעידן המודרני ונובעת מסיבות שונות ומגוונות הקשורות לבריאות נפשית ופיזית לקויה, תזונה לא מאוזנת ועוד. בדרך כלל הבעיה נובעת משילוב של מספר גורמים יחד. לכן, כמו שיש מספר לא מבוטל של גורמים לבעיה כך יש גם מספר דרכים לטפל בה. במאמר זה ננסה לעשות לך קצת סדר ולתת לך את הכיוון הנכון עבורך.

כלים

 

שלב ראשון - שים את הבושה בצד

כמו בכל התמודדות עם כל בעיה, השלב הראשון הוא להכיר כי אתה סובל מאותה בעיה, במקרה זה מדובר על בעיה בתפקוד המיני. שים את הבושה בצד ותשתף אדם קרוב אליך או לחילופין איש מקצוע שיתמוך בך לאורך כל הדרך. התמיכה חשובה מאוד בנושא כמו אין אונות וזאת מכיוון שזהו נושא רגיש מאוד היכול לפגוע בביטחון העצמי של הגבר, אם הנושא לא מטופל נכון.

שלב שני - תאתר את הגורמים לבעיה שלך

לאחר ששיתפת מישהו בבעיה ממנה אתה סובל ושמת את הדברים על השולחן הגיע הזמן לאתר את הגורמים לבעיית אין האונות ממנה אתה סובל. יש גברים רבים הסובלים מאותה בעיה אך הגורמים לה הם שונים. ישנם גברים הסובלים מלחץ בעבודה או בבית, ישנם כאלו הסובלים מתזונה לקויה, ישנם גברים הצורכים אלכוהול וסמים באופן חריג, ישנם גברים הסובלים ממחלות כרוניות ויש גם את ההזדקנות הטבעית של הגוף.

אלו מספר גורמים אפשריים לבעיות בתפקוד המיני ממש על קצה המזלג. ישנם כמובן גורמים נוספים שאינם מצויים פה. כל גבר הסובל מבעיה כזו או אחרת הקשורה לחדר המיטות כדאי כי ייגש לאיש מקצוע שיעזור לו לאתר את הגורם לבעיה שלו וכך יהיה אפשר התחיל לטפל בבעיה בהקדם.

שלב שלישי – תבחר את הדרך המתאימה לך ותתחיל לטפל בבעיה

לאחר שאיתרת את הגורמים לבעיה הספציפית שלך הגיע הזמן לטפל ולהיפטר מהבעיה ממנה אתה סובל. להלן מספר דרכי טיפול אפשריות:

טיפול תרופתי – שימוש בתכשירים לאין אונות או תרופות במרשם, הנותן פתרון לטווח הקצר ונותן תחושה טובה למספר שעות, אך בשום אופן אינו מטפל בשורש של הבעיה ולא פותר אותה לתמיד. שינוי באורח החיים – מעבר לתזונה מאוזנת, ושילוב של פעילות גופנית בדרך חיים. זוהי דרך טיפול יעילה הדורשת סבלנות מכיוון שהיא לוקחת זמן. שילוב של צמחי מרפא וויטמינים מסוימים העוזרים להמרצת הדם באופן טבעי ומאוזן. טיפול נפשי שיכול לשלב בתוכו גם טיפול זוגי הגורם לשחרור לחץ רב שהצטבר ומציף חרדות קיימות ומטפל בהן.

אל תמשיך לחיות עם הבעיה ממנה אתה סובל. תבחר לך את דרך הטיפול שמתאימה לך ביותר והתחל לפעול עוד היום.

שלב רביעי – הסבלנות משתלמת

אם בחרת לטפל בבעיית התפקוד המיני ממנה אתה סובל באחת מהדרכים המומלצות שארוכות מעט יותר זמן אתה צריך להיות סבלני וזאת מכיוון שלא רואים תוצאות באופן מידי. הגוף צריך להתרגל לשינוי שאתה מעביר אותו, לספוג את אורח החיים החדש שאימצת לעצמך ולאט לאט אתה תתחיל להרגיש את השינוי. הגוף שלך ירגיש יותר טוב, אתה תהיה קליל יותר ונמרץ, הנפש שלך תהיה משוחררת יותר והתוצאות לא יאחרו להגיע. הדבר החשוב יותר הוא התמדה – אם תתמיד בדרך בה בחרת אתה תראה תוצאות, והביטחון העצמי שלך ישוב להיות כשהיה.