בועז שטיין, גורו מייקאפ ובעל מותג איפור מקצועי הנושא את שמו, משיק לקראת העונה המתקררת שפתונים בגוונים כהים המיישרים קו עם מראות האיפור שנצפו בשבוע האופנה האחרון בניו-יורק.

גווני חורף 2019 - בועז שטיין
גווני חורף 2019 - בועז שטיין

הגוונים: שזיף בורגנדי (03), יין מרלו (05) ודובדבן כהה (04), מצטרפים לסדרת שפתוני VIBE המוצעת בריכוזיות פיגמנט צפופה, בטקסטורה מאט ובגימור משיי.

"המריחה הקלאסית של השפתון מקבלת העונה טוויסט מעניין כשכתמי פיגמנט בלתי אחידים ממלאים את שטח השפתיים ומעניקים להן מראה בלתי גמור המשלים את מצב הרוח השונה של העונה האפרורית" מציין שטיין ומבאר "ניתן ליצור את כתמי השפתיים על כל שטחן באופן אחיד או לחילופין למקד אותן אסטרטגית על מרכז השפתיים בלבד בדומה לתצוגה של המותג "מיו מיו". גם אצל המעצב ריצ'רד מאלון נראו על המסלול שפתיים מוכתמות אך באופן מנומס ואפילו יומרני, כאילו הן מבקשות לומר אנחנו עדיין שומרות על המראה הקלאסי.

הגוונים החדשים מתאימים לכול גווני העור. מומלץ לבחור בשיטת הכתמים בעזרת "טיפוף" קל של כרית האצבע על השפתיים, על מנת לא ליצור מראה צורם ומשתלט. כנ"ל לבעלות שפתיים דקות מומלץ לוותר על מראה מלא ואחיד על מנת לא ליצור אפקט שפתיים צר וקפוץ. את מריחת השפתון למראה מלא בגימור מאט וקטיפתי תוכלנה לבחור בעלות שפתיים במבנה בינוני עד עבה", מסכם שטיין.

מחיר: 89 ₪

כמות: 3.8 גר'

להשיג אצל קוסמטיקאיות , במרכזי יופי ובחנות המותג בקניון מול החוף וילג' – חדרה.