הבעלים והיו"ר של קבוצת שובל משה מילר, אומר, "מדובר בפרויקט הדגל של חברת שובל בכרמל בחיפה, פרויקט בוטיק שבו מוקמות 11 יח"ד בלבד! התכנון בפרויקט מוקפד ביותר, איכות הבניה ברמה גבוהה וכמובן מפרט מיוחד ויוקרתי כאשר חלק מהדירות משקיפות לנוף מרהיב לים". סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בקבוצת שובל ישי רוט מדגיש, "הפרויקט נחל הצלחה. נותרו 2 דירות בלבד למכירה בפרויקט, דבר המעיד על הצלחתו בשלבים אלו, כמו כן, נמכר פנטהאוז הענק ב-5.5 מיליון ₪". מחירי הדירות החל מ- 2,100,000 ₪

כלים

 

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ, מקבוצת שובל, מדווחת על כך שנמשכות בקצב מואץ עבודות ההקמה של הבניין היוקרתי ברחוב אהוד 17 בחיפה, שיכלול כאמור 11 יח"ד בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי ויציע תמהיל דירות מגוון של- 3 ו-5 חדרים עם גינות גדולות ודירות 5 חדרים עם מרפסות, 14 מ"ר פנטהאוז ענק, כאשר לכל דירה יוצמדו 2 חניות. הפרויקט תוכנן ע"י האדריכל אלי ניסן ומשווק ללא עמלת תיווך ע"י מורג נכסים, הליווי המשפטי ע"י משרד עורכי הדין רון ברנט ושות'. לפרויקט ישנו ליווי בנקאי של בנק מזרחי טפחות, והרוכשים יקבלו ערבות בנקאית בגין כספם. מנהל פרויקט היוקרה יורם וינטראוב מוסר כי, "הפרויקט מלווה בפיקוח הדוק של מכון התקנים, ונבנה בסטנדרטים גבוהים".

קבוצת שובל היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל בתחומי הבניה והיזמות. הקבוצה נוסדה בשנת 1985 ע"י משה מילר, פעילויות הקבוצה מתבצע באמצעות שובל הנדסה ובניין בע"מ שהוא הזרוע הביצועית של הקבוצה, ושובל מתחמי מגורים בע"מ - הזרוע היזמית שלה.

שובל מתחמי מגורים בע"מ:

מתמחה בתחומי היזמות למגורים וההתחדשות העירונית, לרבות פינוי בינוי, תמ"א 38, הריסה ובנייה, יזמות ופיתוח של שכונות מגורים, החל מרכישת הקרקעות, דרך התכנון ועד להקמה ולמסירה של מבני מגורים ומסחר.

הודות ליכולות הביצוע החזקות של החברה האחות, שובל הנדסה, פרויקטי החברה מתבצעים במסגרת לוחות הזמנים, באיכות בנייה גבוהה ותוך מעורבות "בכל מסמר שתוקעים בבניין" ומפרט טכני מקסימלי, המייתר את הצורך בהוצאות נוספות על שדרוגים מצד הרוכשים. לחברה יש צוות שירות לקוחות מיומן וקשוב, המספק מידע ופתרונות לכל בעיה של הרוכשים בכל שלב בדרך, לרבות טיפול בתיקוני בדק באמצעות צוותים ייעודיים ומקצועיים של החברה.

במהלך השנים האחרונות, החברה ממנפת את הניסיון, הידע והמוניטין שלה לביצוע פרויקטי "מחיר למשתכן", על רקע אמונתה ביעילות הכלכלית והחברתית של פתרון זה עבור כלל הצדדים המעורבים. הודות לניסיון ולמוניטין שלה, שובל נהנית מביקושי-יתר לפרויקטים שהיא מציעה במסגרת זה ומתהליך עבודה מסודר וחלק מול הגופים הסטטוטוריים והממשלתיים.