שוב הטילו עליכם לארגן יום כייף וגיבוש לעובדים? זו לא חייבת להיות משימה מורכבת מדי ולא צריך לנסוע ממש למרחקים או לכבוש פסגות הרים. כל מה שצריך זה להגיע אל תל-אביב, אבל לא באותה דרך שכולם רגילים ומכירים, אלא לחוות אותה אחרת. יש ארגונים שמחפשים פעילות מגבשת קרובה לאזור המרכז כדי שתהיה נוחה לכולם ויש ארגונים מרוחקים, מהצפון או מהדרום, שיכולים לעשות 'פאוזה' קטנה ליום אחד ולצאת ליום של כייף בעיר הגדולה, ותל-אביב היא המקום האידיאלי לכך.

 

במה יום הגיבוש תורם לארגון?

ארגון יום גיבוש וכייף לעובדים הוא מחווה מדהימה ומומלץ לעשות זאת לפחות פעמיים בשנה. זו הזדמנות נפלאה למעסיקים להכיר את עובדיהם בפן האישי ולעובדים, זו הזדמנות להשתחרר מהשגרה, להתרענן ולהכיר באופן שונה את חבריהם לעבודה. יש המון אפשרויות לעשות זאת, בכל אחד מאזורי הארץ אבל יש מקום אחד מיוחד שבו תוכלו לארגן יום גיבוש מדהים וטעים.

רוצים להפתיע את העובדים? גיבוש ללא הפסקה בתל-אביב

תל-אביב, הבירה הבלתי מעורערת של ישראל, הקסם שאליו מגיעים תיירים מכל העולם בכל עונות השנה, יכולה לספק צרור נפלא של ריגושים. סיור בוקר או ערב רגלי ליד הים תמיד פותח את המצב רוח ונותן תחושה של חופש, טיול בפינות העיר הנסתרות והוותיקות, התרשמות ממבנים היסטוריים או בתים עתיקים או סיור קולינרי מרתק שכולל את הטעמים שהעיר מציעה ללא הפסקה. בתל-אביב יש הכל מהכל, כך שזה כמעט כמו להיות באירופה, רק הרבה יותר קרוב וללא ספק יעניק לעובדים שלכם תחושה נפלאה. זו הזדמנות לארגונים ולמשרדים מרוחקים מהעיר לחוות בתרבות העסקית התל-אביבית, בהלך הרוח ברחובות העיר, בהתרחשות הקולינרית השופעת בשווקים הססגוניים וכל זאת במקום אחד, קרוב ומיוחד.

היכן אוכלים בתל-אביב? אוכל מחבר בין אנשים ולכן, יום גיבוש וכייף לעובדים חייב לכלול גם אוכל טוב, יין, בירה משובחת או כל משקה אחר שעושה טוב לנפש, כדי שבנוסף לכל המטרות, תושג גם מטרת הפינוק והרוגע.

אם אתם בעניין של קולינריה, אין ספק שתל-אביב היא בחירה מצוינת לכך. סיור שווקים יכול להיות פתרון גסטרונומי ואותנטי מעניין: סיור בשוק הכרמל? השוק הוותיק שומר על צביונו כבר שנים ארוכות אך יחד עם זאת מפתיע בהתחדשות טעמיו הוא אולי המקום הטוב ביותר לחוות בו את העבר ואת העתיד, דרך הבטן. מעדיפים את שוק לווינסקי התוסס? המקום הפך למוקד התעניינות בעל כמות מבקרים אדירה הודות לשפע חומרי הגלם והאוכל הטוב שבו. אם רוצים טעימה שמזכירה את העולם הגדול, השווקים "המפונפנים" והמודרניים יותר, כדוגמת שוק צפון ושרונה מרקט יעניקו חוויה מושלמת בכל הקשור לתרבות האוכל שהתפתחה בישראל. אך זה לא הכל, תל-אביב מצטיינת באוכל רחוב מצד אחד, ושפע של מסעדות מצד שני, אך החוכמה הגדולה היא לא רק להגיע למסעדה כזו או אחרת, אלא לטעום ממגוון של מאכלים, הן ברחוב והן במסעדות, ולהכיר לעומק את הטופ שהעיר מציעה באמצעות סיור קולינרי מרתק וחסר תקדים, שיגלה לכם את הסודות הכי כמוסים.

גיבוש בהתאמה אישית? העובדים שלכם יודו לכם

הדבר הכי כייף זה שביום גיבוש לעובדים אין באמת חוקים או תבנית ידועה מראש. הכל נבנה בהתאם לאופי המשתתפים, לצרכי וסגנון הארגון או המשרד ולכן , אפשר לשלב ביום הגיבוש לעובדים גם פעילויות ייעודיות המותאמות אישית למשתתפים.

מה אפשר לעשות ביום גיבוש? יש מגוון רחב של רעיונות למשחקים חברתיים מפתיעים שיוצרים חיבור מדהים בקהל, השתתפות בפעילות קהילתית וערכית מעניינת, סדנאות בישול או יצירה, סדנאות צחוק או שחרור מתחים ולחץ וכן גם פעילות אקסטרים או חדרי בריחה. יש המון כיוונים והמון רעיונות אבל הכי חשוב זה להתאים אותם לעובדים, כי בסופו של דבר, מדובר ביום שנוצר כולו למענם, לרווחתם ולהנאתם, ויש חשיבות גבוהה לשתף אותם ולאפשר להם לבחור את הפעילות המתאימה להם ביותר.

מעוניינים בחוויה קולינרית מותאמת אישית לעובדים שלכם בתל-אביב? הצטרפו למאות שכבר טעמו ונהנו מהביס המושלם ובואו לחוות את תל-אביב על שלל גווניה עם כל החברים מהעבודה. צפו בסיורים הקולינרים שלי בתל אביב

מחפשים חוויה מיוחדת עבור יום הגיבוש לעובדים שלכם? מעוניינים ביום שכולו כייף ואוכל טוב שישאיר לכם טעם של עוד?

מוזמנים לסיור קולינרי תל-אביבי שלא תשכחו

* הסיור מיועד לקבוצות פרטיות מאורגנות מראש *

הביס המושלם נמצא במרחק קצר ממש. מוזמנים להתקשר ולתאם: 052-6617466

גיל להב, מומחה לסיורים קולינריים