הודו היא מדינה קסומה שמושכת אליה רבים. חיילים סדירים סופרים את הימים שבהם הם יוכלו להשתחרר כדי לצאת להודו, זוגות רומנטיים מתכננים את הטיול המושלם שלהם ואפילו משפחות ישראליות לוקחות את ילדיהן כדי לראות את הארץ הרחוקה. אבל כדי לבקר בהודו, יש צורך לדאוג לפעולת הוצאת ויזה להודו לכל המשפחה.

כלים

 

מוציאים ויזה להודו – איך עושים זאת?

בניגוד להוצאת ויזה לארה"ב הכוללת מילוי טפסים ארוכים וריאיון בשגרירות, הרי שהוצאת ויזה להודו לכל המשפחה אינה מורכבת כל כך. למעשה, כדי להוציא ויזה להודו אין צורך אפילו לצאת מהבית. כל שיש לעשות הוא למלא טופס בקשה מקוון ולשלוח אותו באינטרנט. בסיום התהליך ניתן לקבל אישור כניסה להודו שתקף עד 60 יום.

מה כדאי לדעת על הוצאת ויזה להודו לכל המשפחה?

נמצאים בתהליך קבלת ויזה להודו? אלה כמה דברים שכדאי לדעת:

חשוב לבחור באפשרות בקשה לוויזה ל-12 יום מבלי שיהיו לכם הגבלות כלשהן לכניסה ויציאה. הוויזה תקפה מהיום שבו קיבלתם את האישור ולא מרגע הכניסה למדינה. לא קיימת אפשרות להאריך את תוקפה של הוויזה בהודו עצמה. על מנת לקבל את הבקשה לוויזה, חשוב לצרוף את המסמכים הבאים: לוח זמני הטיסה שלכם, לוח זמנים של טיסות למדינה השכנה להודו ודרכון התקף לשנה לפחות. דרכון זה צריך לכלול שני עמודים ריקים להנפקת האשרה. אם אתם מגיעים להודו כדי לצלם ולתעד אותה ואם אתם עוסקים בתחום הצילום, כדאי לציין בטפסים כי העיסוק שלכם הוא משרדי או פרטי. אם תציינו שאתם סטודנטים, ייתכן שתידרשו להציג תעודת סטודנט שאין לכם. את הוויזה להודו ניתן לקבל עם שתי כניסות, במקום ויזה עם כניסה אחת כפי שהיה בעבר.

לא רק ויזה – מתחסנים לקראת הטיסה להודו

הוצאת ויזה להודו לכל המשפחה נחוצה על מנת לאפשר לכם להיכנס למדינה, אך זהו אינו הדבר היחיד שאתם צריכים לדאוג לו. דבר נחוץ נוסף הוא שיש להביא בחשבון כאשר אתם טסים להודו הוא החיסונים. לפני הטיסה עליכם להסדיר שורה ארוכה של חיסונים שתשמור על בריאותכם: חיסונים נגד דלקת בכבד מסוג A ו-B, דלקת קרום המוח, דלקת מוח יפנית, טיפוס הבטן, חצבת, אבעבועות רוח, טטנוס ופוליו.

למידע נוסף על חיסונים להודו ומציאת מרפאת המטיילים הקרובה אליך:
https://www.visahodu.co.il/vaccines-to-india

מטיילים בהודו

הוצאת ויזה להודו לכל המשפחה משתלמת בסופו של דבר. אם ניקח לדוגמה את צפון הודו, נוכל ליהנות ממראות ירוקים קסומים, אוכל מגוון, חנויות, טרקים ועוד. לא כדאי גם לוותר על מרכז הודו. כך לדוגמה, מומלץ לבקר בכפר Orcha. זהו כפר פסטורלי ורגוע הנמצא על גדותיו של נהר. כך שהמקום מתאים במיוחד לזוגות רומנטיים או לאנשים המעוניינים להתבודד ולחפש את עצמם. ניתן למצוא בכפר גם חנויות וגסטהאוסים למבקרים. כמו כן, אם אתם מחפשים כפר קטן אף יותר, מומלץ לבקר ב-Mandu. תוכלו לחזות בשקיעות מרהיבות או לבקר באתרים ארכיאולוגיים עתיקים.