אוהבים לראות פרסומות זזות? שואלים את עצמכם איך עושים סרטים מצוירים? אם התשובה היא כן בהחלט כתבה זו תתרום לכם להבין מה זה בכלל אנימציה דיגיטלית וכיצד היא יכולה להקסים כל אחד שצופה בה. כיום תחום האנימציה ופרסומות זזות נלמדים במכללות לעיצוב גרפי או בתי ספר לגרפיקה ממוחשבת בעיקר לתחום הפרסום, במידה ואנו רואים כל מיני פרסומות באתרי חדשות או בכל אתר אחר שהדברים זזים בתוך הגרפיקה נבין שתוכנת הפלאש עברה פה. תוכנת פלאש נחשבת לתוכנה מספר אחת בשימוש של גרפיקאים כדי להאדיר ולמשוך קהל, כולנו יודעים שפרסומות באתרים כל עוד הם לא זזות זה לא ימשוך את העין לאף אחד אבל אם נראה משהו זז בעין אכן זה ייקח לנו את תשומת הלב.

כלים

 

ללמוד אנימציה למשחקי מחשב יכולות התוכנה ושימוש באנימציות פריים

תוכנת פלאש שימושית מאוד ביצירת משחקי מחשב,  רמות הלימוד בתוכנה משתנה בהתאם לרמה של האנימטור לעתיד, נוכל לראות בעמוד הבא דוגמאות ממסלול קורס אנימציה כדי להבין מה באמת התוכנה מסוגלת לעשות. לפלאש כלים רבים ליצירת אנימציות והיא עובדת עם שכבות, בכל שכבה נוכל לעצב סגנון שונה כדי להחליט מתי הוא נכנס לנו בסרטון וכיצד הוא ישתלב עם שאר האלמנטים שאמורים להופיע, בתוכנת הפלאש לגרפיקה שיושבת בתוך הסרטון קוראים שחקנים תחילה עלינו להבין מהו המהות של כל שחקן וכמה זמן הוא הולך להיות לנו בסצנה שאנו מכינים. פלאש נחשבת לתוכנה מדהימה ושימושית מאוד בקרב מעצבים גרפיים בגלל הקלות שבשימוש בתוכנה, ממשק התוכנה הוא באנגלית מאוד בסיסית וגם מי שלא יודע אנגלית בכלל יוכל להשתלב במהירות בתוכנה.

לבצע פרסומות זזות תוך שימוש בגרפיקות שונות - תרגילים להצלחה בלימודים

לימודי פלאש כוללים בתוכם את לימודי הציור ואיור בתוכנה, התוכנה מלאה בכלים גרפיים שוני והיא דומה מאוד לתוכנת האילוסטרייטור בחשיבה שלה, התוכנה נחשבת לתוכנת גרפיקה וקטורית והיא משתלבת נהדר עם תוכנות גרפיקה אחרות לדוגמה אם ביצעתם איור גרפי בתוכנת אילוסטרייטור נוכל במהירות על ידי פעולת העתק הדבק להעביר את זה לפלאש ולהמשיך באנימציה בתוכנה. אותו דבר עם אנו עובדים עם תוכנת הפוטושופ וחותכים חלקים בתוכנה נוכל לשלבם בפלאש, התוכנה היא תוכנה ענקית ומאוד מומלץ להגיע עם ידע קודם בתוכנות גרפיות. לכל אורך הלימודים תקבלו שיעורי בית ותרגילים כדי לשלוט בחומר הלימודי. כל שיעור מתבסס על שיעור אחר, בסיום הלימודים תכינו עבודות שונות לפרויקט העיצובי שלכם.