ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון ניהל השבוע את הישיבה האחרונה בראשותו של מליאת המועצה לאחר 11 שנות כהונה כראש המועצה. דב ישורון אמר בפתיחת הישיבה, כי, בשתי הקדנציות האחרונות, הצליחה המועצה להרחיב את פעילותה בכל התחומים והציג את השינוי הדמוגרפי בכלל המועצה ובישובים בפרט וציין בנוסף, כי, "מספר תושבי המועצה צמח ב-10 השנים האחרונות במעל ל- 15%, תקציב המועצה הוכפל, כאשר המועצה הקימה ופיתחה מאות פרויקטים לטובת תושבי המועצה, בעיקר בתחומי החינוך והתשתיות"

כלים
ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון צילום- משה יערי
ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון צילום- משה יערי

 

גזבר המועצה ספי בארי, הציג במצגת מפורטת את מאות הפרויקטים שבוצעו ב-10 השנים האחרונות בהשקעה של כ- 400 מיליון ₪, כאשר המקורות לפרויקטים הם: כספי ממשלה ומוסדות ציבוריים, קרנות המועצה והשתתפות הישובים. בנוסף, הציג פירוט של התב"רים בחלוקה יישובית. בהמשך, הציג את הפרויקטים בחיתוך מותאם לתחומים שאותם נועדו לשרת: חינוך, מבנים ציבוריים, ספורט, תרבות, תשתיות ותחומים רבים נוספים. תחומים רבים. חברי המליאה ציינו לחיוב את הקדנציה האחרונה שנוהלה על ידי ראש המועצה באווירה טובה ואת קידום המועצה האזורית זבולון, יישוביה ותושביה.

ראש המועצה דב ישורון, סיכם, "במבט לאחור, אני יכול לומר עם יד על הלב שעשינו עבודה טובה וקידמנו את המועצה ויישוביה כמה צעדים קדימה לעומת קו הזינוק לפני כ- 11 שנים כשהתחלתי בתפקידי. ראשי רשויות נוהגים תמיד להביט בנתונים ארציים ובסיכומים שונים של רשויות דומות להן מבחינת גודל ותושבים ואני חייב לומר שלא רק שאין לנו במה להתבייש, אנחנו יכולים רק להתגאות".

חברי המליאה ציינו לחיוב את הקדנציה האחרונה שנוהלה על ידי ראש המועצה דב ישורון באווירה טובה ולקידום המועצה האזורית זבולון יישוביה ותושביה. ישורון, איחל לכולם המשך עבודה פורייה.