אורלי פרש-אזולאי מונתה למנהלת ביה"ס היסודי האזורי "ניצני זבולון" בכפר המכבי של המועצה האזורית זבולון.

כלים
אורלי פרש- אזולאי. צילום עצמי
אורלי פרש- אזולאי. צילום עצמי

 

אזולאי, שימשה קודם לכן ובמשך למעלה מ-18 שנה במגוון תפקידים בביה"ס והאחרון שבהם כסגנית המנהלת. ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון ומנהל מחלקת החינוך במועצה מאיר יפה איחלו לפרש-אזולאי הצלחה בתפקידה החדש עם פתיחת שנה"ל והודו למנהלת הוותיקה אורית שטייף, שפרשה לאחר כ-10 שנים

אורלי פרש-אזולאי בעלת תואר ראשון ממכללת אורנים בחינוך למורות וגננות ותואר שני במערכות הוראה ולמידה משולבות ממכללת שאנן. השכלתה האקדמית וניסיונה העשיר, תרמו לתפיסת עולמה הפדגוגית ומתכוונת לדבריה,. "להטמיע שיטות לימוד מכילות ומותאמות לצרכי התלמידים תוך שמירה על ערכים ומשפחתיות".

אורלי פרש-אזולאי הגיעה לבה"ס ניצני זבולון בשנת 2000 כמחנכת כיתות א'-ב' ובמהלך השנים ביצעה בבית הספר מגוון תפקידים ובהם: רכזת חינוך לחיים וחברה; יו"ר ועד המורים; אחראית מערכת; מנהלת בית- (מנהלת פדגוגית של מס' שכבות בבית הספר) ובשנה האחרונה שימשה כסגנית מנהל ביה"ס.

אורלי פרש-אזולאי, מדגישה, "כשהגעתי לביה"ס לפני למעלה מ-18 שנים, הרגשתי שהגעתי לסביבה תומכת ומכילה, הייתי עטופה בצוות איכותי וזה נכון גם כיום ואני מתחייבת לשמר גם בעתיד". והוסיפה, "כל ילד רוצה להרגיש אהוב, רצוי ושייך. כל ילד והורה רוצה לממש את מלוא הפוטנציאל וביה"ס ניצני זבולון עשה הכול בעבר בכדי לספק את הסביבה הטובה ביותר לתלמידים ויעשה זאת גם בעתיד".

המנהלת החדשה בית הספר היסודי האזורי "ניצני זבולון" בכפר המכבי של המועצה האזורית זבולון, מבקשת להודות למנהלת הפורשת אורית שטייף, "אני רוצה להודות לאורית, על הליווי החפיפה והמקצועיות. היא השאירה לנו קמפוס חדיש והכי חשוב בית ספר עם מורשת של למידה, ערכים ושותפות עם הורים". לסיכום הוסיפה, "ביה"ס ניצני זבולון, זה בית וזה משפחה, זה נכון עבור הילדים עבור הוריהם ועבור צוות העובדים והמורים. אנחנו נמשיך לייצר את הסביבה הטובה ביותר להתפתחות הילדים והצוות, כך שכולם יבואו לביה"ס בתחושה טובה".