חברת "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ,  שהחלה את פעילותה בתחום הבנייה בשנת 1930 מתמחה בייזום וביצוע פרויקטים בתחומי הנדל"ן: מגורים, מסחר, עסקים, מלונאות, מבני ציבור, התחדשות עירונית (פינוי בינוי, תמ"א 38) וקבוצות רוכשים.  במהלך עשרות השנים האחרונות רכשה "שגראוי ייזום ובנייה (SBC)" בע"מ מוניטין רב בישראל ובעולם בזכות שימור המבנים ההיסטוריים בת"א החברה מקימה כיום ומתעדת להקים מאות יח"ד בחיפה, בכרמיאל, בקרית ים , בנצרת עילית, בעתלית וברעננה

כלים
אלמוגי סלקטד בחיפה. הדמיה סטודיו בונסאיי.
אלמוגי סלקטד בחיפה. הדמיה סטודיו בונסאיי.

 

חברת שגראוי ייזום ובניה (SBC) בע"מ יוזמת פרויקטים בהתאמה לצורכי הצרכן והתאמה אישית באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד וחדשני. החברה חרטה על דגלה מקצועיות, שירות אדיב ואמין, ליווי מקצועי, חדשנות, אמינות, מחויבות לצורכי הלקוח ועמידה בלוחות הזמנים.  החברה נהנית מחוסן פיננסי וניסיון מוכח ביזום ובצוע פרויקטים. בצענו פרויקטים יזמים מוצלחים בקרית אתא, כרמיאל ,נצרת עילית , חיפה , עתלית וממשיכה להרחיב את הפעילות ברחבי הארץ .

חברת שגראווי חוזרת לקריית ים. החברה מוכרת ומוערכת בקריית ים. החברה בנתה וסיימה ואכלסה לפני שנתיים את פרויקט סביוני ים שבנתה עבור אפריקה ישראל ושיכון ובינוי. הפרויקט מוגדר כהצלחה בקרב תושבי השכונה ובקרב מתכנני העיר.

מבחר פרויקטים:

"PARK סלקטד" בשכונת גלי ים (מתחם האצטדיון) בקרית ים:

שגראוי ייזום ובנייה (SBC), זכתה במכרז במסגרת מחיר למשתכן בשכונת גלי ים (מתחם האצטדיון) בקרית ים שקיימה רשות מקרקעי ישראל לבניית  כ-163 יח"ד בשני מתחמים, האחד ל- 88 יח"ד עפ"י 7860 ₪ למ"ר והשני ל-75 יח"ד עפ"י 7395 ₪ למ"ר. עפ"י התכנון, הפרויקט, יכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים ב- 4 מבנים.

מייד לאחר דבר היוודע תוצאות המכרז, החלו בחברה לקדם את התכניות של פרויקטPARK סלקטד במסגרת מחיר למשתכן בשכונת גלי ים (מתחם האצטדיון) בקרית ים והגורמים הרלוונטיים בוועדות לתכנון ובנייה על מנת שנוכל לצאת לדרך עם הפרויקט בהקדם האפשרי.

במסגרת המכרז התחייבה החברה למכור כ-163 דירות לזכאים ולדברי מנהל  חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC),  נור שגראוי., "לפרויקט זה החברה תקבל ליווי בנקאי כך שלרוכשים לא תהיה בעיה להוציא ולקבל משכנתאות דבר אשר ייתן  שקט וביטחון כספי לכל הרוכשים".

פרויקט היוקרה- VIEW סלקטד בשכונת מכוש היוקרתית בכרמיאל :

בקרוב תחל הבנייה על עתודת הקרקע האחרונה בשכונת מכוש היוקרתית מול הטבע הירוק, קו ראשון לנחל חילזון מול רכס הרי הכרמל שבאופק, מתחם קוטג'ים פרטי ויוקרתי מבית היוצר של שגראוי SBC הבונה את מותגי היוקרה של כרמיאל ואזור הצפון. זה הזמן לשדרג לסטנדרט חדש של איכות המשתלב בהרמוניה מושלמת עם הסביבה הטבעית והאיכותית ביותר בעיר. בפרויקט שיכלול 56 יח"ד, יוצעו בשלב ראשון קוטג'ים 6.5 חדרים עם גינה, הקוטג'ים מתוכננים בקו אדריכלי מודרני ומאובזרים במפרט טכני מוקפד ועשיר. מהחברה נמסר כי 4 קוטג'ים דו משפחתיים בסטנדרט גבוה ביותר, בגודל 185 מ"ר, כבר נמכרו במחיר ממוצע של 2,350 מיליון ₪

מתחם הקוטג'ים הפרטי VIEW סלקטד הגובל עם תוואי נחל חילזון הפסטורלי, מחובר באופן ישיר למסלול ההליכה לנחל ולשמורת הטבע הנדירה, הנחשבת לפיסת הטבע הקסומה של כרמיאל.

פרויקט היוקרה "כרמי סלקטד" בכרמיאל:

קומפלקס בניינים מדורגים ייחודי, הנחשב לפרויקט היפה בעיר מבחינת תכנון עם דירות גדולות ללא קירות משותפים! נותרו דירות אחרונות לאכלוס מיידי!

פרויקט הייחודי, "כרמי סלקטד", הוקם במיקום מושלם בצד המערבי של כרמיאל, ברחוב קציר בשכונת גבעת רם בעיר והוא כולל שישה מבנים מדורגים עם 42 יח"ד, 7 יח"ד בכל מבנה וכאמור, מגוון דירות 3.5, 4, 5 חדרים, פנטהאוזים, 141 מ"ר + מרפסת של 125 מ"ר ומיני פנטהאוזים, 125 מ"ר + מרפסת 47 מ"ר.

כרמי סלקטד, פרויקט המדורגים היוקרתי של כרמיאל מציע: דירות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים גדולים הכוללים: סלון מרווח, מרפסת ענקית, חדרי שינה גדולים, מטבח מעוצב עם אי, מפרט אקסטרא פרימיום עיצוב פנים ותכנון אדריכלי ייחודי שאין שני לו בעיר המשלימים חווית מגורים יוצאת דופן.

הפרויקט מאפשר ליהנות מכל היתרונות והנוחות של וילה פרטית בבניין משותף, כאשר בתכנונו הושם דגש על פרטיות, שתי דירות בלבד בקומה, 3 כיווני אוויר לנוף פתוח, עיצוב ותכנון באופן מושלם וכאמור, ללא קירות משותפים. לגור בפנטהאוז חלומי עם מרפסת ענקית מול נוף ולחיות את החיים הטובים בגדול!.

תכנון בוצע ע"י משרד האדריכלים המוביל "משה ציון אדריכלים" מחיפה.

ALMOGI SELECTED מתחם המדורגים החדש של חיפה:

שגראוי (SBC), החלה בשיווק פרויקט ALMOGI SELECTED מתחם המדורגים החדש של חיפה, שיוקם במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ברחוב יקינטון בשכונת אלמוגי, כל הדירות פתוחות לנוף עוצר נשימה של מפרץ חיפה והרי הגליל ויכלול כ-78 יח"ד ב-5 בנייני בוטיק מדורגים, המותאמים לאופייה היוקרתי של שכונת רמות אלמוגי חיפה, תמהיל הדירות מגוון. במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ימכרו 48 דירות לזכאים בנות 3,4 חדרים ובנוסף, מוצעות דירות לשוק החופשי בנות 4,5 חדרים עם מרפסות מרווחות וגינות וכן דירות פנטהאוז ודופלקס מרווחות

החברה מקדמת את התכניות של פרויקט מחיר למשתכן ברחוב יקינטון ברמת אלמוגי בחיפה מול עיריית חיפה והגורמים הרלוונטיים בוועדות לתכנון ובנייה על מנת שנוכל לצאת לדרך עם הפרויקט בהקדם האפשרי" המחירים עפ"י המכרז יהיו, כ-10,155 ₪ בתוספת מע"מ כחוק למ"ר.

במסגרת המכרז התחייבה החברה למכור חלק מהדירות לזכאים בני המקום,. הפרויקט יהיה בליווי בנקאי כך שלרוכשים לא תהיה בעיה לקבל משכנתא  כולל ערבות בנקאית דבר אשר יעניק שקט וביטחון לכל הרוכשים" .

Reef selected במפרץ עתלית:

כ- 50 דקות בלבד מת"א וחמש דקות מחיפה ומקיסריה, על אחת מעתודות הקרקע האחרונות על קו המים מחכה לכם רצועת חוף קסומה שבה תוכלו להגשים את כל החלומות שלכם. מטרים ספורים מהים, לאסוף צדפים, להרגיש את החול בקצות האצבעות, לפתוח את הבוקר מול אופק ים אינסופי ולסגור את היום עם 50 גוונים ( לפחות ...) של שקיעות נדירות . מבעלי הקרקע, החברה היזמית שגראוי ייזום ובנייה ושגראוי ליבוביץ, נמסר כי, בימים אלה, מתבצעות במתחם עבודות הפיתוח, שיכללו פריצת כבישים בשכונה, תשתיות ביוב, מים, חשמל, תקשורת וטל"כ שעפ"י התכנון יימשכו כ-18 חודשים.

ישנם ביקושים ערים מקרב לקוחות מאזור חיפה המודעים להתפתחותה של עתלית בעשור האחרון ומעוניינים להעתיק את מגוריהם לפרבר היוקרה החדש והמבטיח של חיפה. כמו כן, ישנן פניות רבות  של מתעניינים מאזור תל אביב, ערי גוש דן ואף מאזור ירושלים והסביבה החולמים להגשים את החלום הישראלי - לבית פרטי על הים, מרחק הליכה מהמים במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד. עוד נמסר מטעם החברה היזמית כי נמכרים מגרשים לבניה עצמית על מגרשים לבתים דו משפחתיים. גודל המגרש הינו 250 מ"ר לבית אחד במחיר הזדמנות של החל מכ-2,000,000 ₪ למגרש, כולל מע"מ, פיתוח, השבחה והוצאות משפטיות.. הקרקע מאושרת לבנייה והינה רשומה בטאבו. בכפוף לתנאי החברה. ט.ל.ח. .

מגדלי סלקטד בנצרת עילית:

מגדלי סלקטד - חווית מגורים איכותית במיקום הטוב ביותר בהר יונה ב', מול פארק ייחודי ירוק ובליבו נחל, שבילי הליכה ופינות ישיבה, זה הזמן לעבור לדירה חלומית – מתוכננת ומעוצבת ברמה הגבוהה ביותר עם מפרט פרמיום, לובי מפואר ופיתוח סביבתי מושלם. פרויקט נוסף מבית היוצר של שגראוי SBC הבונה את מותגי היוקרה של הצפון.. נותרו למכירה ולאכלוס מיידי! שתי דירות בגודל 4 חדרים, כ-98 מ"ר + גינה 100 מ"ר עם נוף מרהיב שנשקף עד חיפה.

שיווק הפרויקטים מתבצע באמצעות חברת אשגב שיווק וניהול פרויקטים בע"מ.