כ-2,500  איש השתתפו השבוע בחגיגת ענק שקיים לכבודם וועד עובדי החברה במרחב הצפון באמפי פארק בקרית מוצקין ושבה כיכבו  אייל גולן, מירי מסיקה וריטה. את האירוע כיבדו בנוכחותם שר האוצר משה כחלון, יו"ר דירקטוריון  חברת החשמל אלוף במיל' יפתח רון טל, יו"ר המזכירות הארצית של ארגון עובדי החברה מיקו צרפתי, יו"ר ארגון העובדים במרחב הצפון אילן פנחס, סמנכל"י החברה, מנהלי כ"א, עובדים ועובדות החברה, שנהנו גם מקייטרינג עשיר. את האירוע הנחה יו"ר הוועדה המארגנת  ומפיק האירוע יעקב חי

כלים

שר האוצר משה כחלון, ברך את העובדים וציין כי, הרפורמה תבטיח את המשך עבודתם בחברה של אלפי עובדים למשך שנים רבות והדגיש כי הוא מעריך את עובדי החברה, ועבודתם המסורה וזכה למחיאות כפיים מהעובדים.

יו"ר דירקטוריון החברה אלוף במיל' יפתח רון טל, ציין בדבריו, "האירוע הזה, מהווה הוכחה נוספת ליופי של חברת החשמל המסמלת משפחתיות, ערבות הדדית ותמיכה, המסייעות לנו להיות חברה טובה יותר!".

יו"ר המזכירות הארצית של עובדי החברה מיקו צרפתי, הודה לשר האוצר משה כחלון וציין, "עברנו ארבעה שרי אוצר, כאשר  לאף אחד מהם הייתה התעוזה לקדם את הרפורמה בתיאום עם הוועד והסתדרות העובדים ורק לשר משה כחלון הייתה תעוזה לכך ואני מודה לו   על כך".  צרפתי הודה  ליו"ר דירקטוריון החברה אלוף במיל' יפתח רון טל,  ליו"ר ועד העובדים הצפוני אילן פנחס ולעובדים,  על תרומתם ועבודתם המסורה והדגיש  עוד בדבריו עד כמה הוא נרגש להשתתף באירוע המרשים של עובדי החברה במרחב הצפוני.

יו"ר הוועד הצפוני אילן פנחס, ברך את עובדי החברה  ואמר, "החברה עומדת לעבור שינויים ונתקבלו החלטות חשובות שנועדו לשמור על עתידה של החברה והביטחון התעסוקתי של העובדים לשנים הבאות. באירוע חגיגי זה, אנחנו מוכיחים שהנהלת החברה וועד העובדים יודעים לשתף פעולה". עוד הוא ציין כי "החודש ארגון העובדים מסיים את שנת הפעילות הראשונה שלו מאז הבחירות ואנו עובדים בשקיפות ושיתוף פעולה מלא בין הסקטורים המקצועיים לטובת העובדים ומרגישים ראויים לכך". אילן פנחס הודה ליו"ר וההועדה המארגנת ומפיק האירוע  יעקב חי שגם הנחה את האירוע, ולחברי הוועדה רפי בנבניסטי, ילנה סבצ'קובה, חני כהן, כרמית ונונו, אופיר ולדר, גיל הרר, אסף לוי, אילן סמו, חנן נבו ועינת סויסה על הפקת האירוע המרשים.