האישה, פנתה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, לביהמ"ש לענייני משפחה בחיפה בבקשה לפסוק על שמירת זכויות, איזון משאבים ופירוק שיתוף במסגרת משפט גירושין שהיא מנהלת עם בעלה לאחר שזה לטענתה, דרש ממנה לעזוב את הווילה שבבעלותם ביישוב יוקרתי בצפון שבה הם מתגוררים ולעבור ולהתגורר ביחידת דיור נפרדת אך צמודה לווילה... הבעל מנגד ביקש מביה"ד להטיל עיקול על נכסים משותפים לו ולאשתו בנפרד והפתיע כשעל אף הכל, ביקש שלום בית...

כלים
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

בוילה או ביחידת הדיור...? "הנתבע מירר לתובעת את החיים ואף איים עליה בפגיעה פיזית", טען ב"כ של האישה עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה בכתב תביעה שהוגש לבית המשפט לענייני משפחה בחיפה.

זאת ועוד, נטען בכתב התביעה שהגישה האישה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר , "האישה לעזוב את הווילה המשותפת לפני מספר חודשים לאחר שלקחה מביתם המשותף את חפציה האישיים וכי יש לפסוק כי קיימת בעלות משותפת - שמירת זכויות לה ולבעלה על הנכסים המשותפים שצברו במהלך השנים".

הבעל בנפרד ומתוך חשש לדבריו שאשתו וילדיו ישתלטו על הנכסים שצברו במהלך השנים הגיש בקשה לשלום בית לביה"ד הרבני האזורי בחיפה וביקש מביה"ד להטיל עיקול על נכסים משותפים לו ולאשתו לשעבר. אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.