מתקשים להיפטר מעודפי עור ושומן? כפיפות הבטן לא עוזרות? מרפאות כללית אסתטיקה במחוז הצפון מציעות את הפתרון המושלם באמצעות ניתוח למתיחת בטן שיאפשר למטופלים להגשים את חלום הבטן השטוחה. הניתוח נפוץ בקרב נשים המעוניינות בהעלמת שומן שנותר אחרי הריון או טיפול בבטן מצולקת כתוצאה מניתוח קיסרי ובקרב מנותחי "קיצור קיבה" שעברו ירידה גדולה במשקל. לרשת כללית אסתטיקה מרפאות בקריון, בגרנד קניון בחיפה, בעפולה, בחדרה ובנתניה

כלים
ד''ר עמוס לויאב צילום- עומרי מירון
ד''ר עמוס לויאב צילום- עומרי מירון

 

לפעמים חלומות מתגשמים. משנה לשנה הופך ניתוח מתיחת הבטן לפופולארי יותר בקרב נשים וגברים. לדברי הרופא הראשי של כללית אסתטיקה ד"ר עמוס לויאב: "מדובר בפתרון נהדר למועמדים בעלי משקל תקין ביחס לגובה ומבנה הגוף,  וכאשר פעילות גופנית כגון כפיפות בטן אינה מסייעת להיפטר מעודפי עור ושומן".

לדברי ד"ר עמוס לויאב, הניתוח מבוצע בהרדמה כללית דרך חתך אופקי בשיפולי הבטן. החתך מבוצע בצורה אסתטית, כך שגם בגד ים נשי או סליפ גברי יסתיר את הצלקות הנותרות. כמו כן, בהתאם להוראות הרופא המטפל, לאחר הניתוח יש להקפיד ללבוש חגורת בטן אלסטית,  24 שעות ביממה למשך 3-4 שבועות. הסיבוכים הטמונים בביצוע ניתוח מסוג זה הינם נדירים ביותר ומרביתם ניתנים לטיפול ללא השפעות ארוכות טווח.

הרופא הראשי של כללית אסתטיקה ד"ר עמוס לויאב. מוסיף ואומר, "לעיתים, ניתוח מתיחת הבטן משולב עם ניתוח לשאיבת שומן המיועד לעצב את צדי הבטן והמותניים. יש לציין כי עד כה ניכרת שביעות רצון רבה של המטופלים מניתוחים מסוג זה. על המבקשים לעבור את הניתוח לדעת שגם לאחר ההחלמה עליהם לנהל אורח חיים בריא הכולל שמירה על משקל יציב, פעילות גופנית ותזונה נכונה שיסייעו לשמירת תוצאות הניתוח".