מעטים מניחים כי התשובה לשאלה "איך פורצים דלת נעולה?" היא: "לא פורצים אותה לבד!". לאחר שמתוודעים לתשובה זו וודאי תוהים אתם מהי הדרך לפתוח דלת שננעלה, אזי שהתשובה הנוספת היא יצירת קשר עם מנעולן מקצועי ומוסמך.

כלים
פריצת דלת
פריצת דלת

 

מקצוע המנעולנות הינו נפוץ וישנם מאות מנעולנים זמינים העובדים בתחום זה ברחבי הארץ. השירותים שניתנים על ידי מנעולן הם שונים ומגוונים ובדרך כלל תלויים בצרכי הלקוח.

פריצת דלת כניסה לבית או לבניין

כאשר מדובר בפריצת דלת כניסה לבית או לבניין יתכן והעבודה תהיה מעט יותר מורכבת מכיוון שלרוב אנשים בוחרים להתקין דלתות מאסיביות באזורים אלו. הסיבה לכך היא וודאי קשורה בבטיחות ובהתרעה מפני פורצים או פושעים. יחד עם זאת, מנעולן מוסמך יוכל לבצע את עבודת הפריצה באופן מיומן ומהיר גם אם מדובר בדלת כניסה גדולה ומאובטחת.

העבודה עשויה לארוך כחצי שעה ולעיתים אף פחות / יותר. במידה ודלת הכניסה איננה נפתחת והיא תלויה בסיסמא או קוד חשמלי, וודאו בעת הזמנת המנעולן כי הוא מכיר גם את הפעולה הנחוצה במקרים שיש מעורבות של מנגנון חשמלי.

פריצת דלת פלדלת או רב בריח

דלתות פלדלת ודלתות רב בריח נחשבות לדלתות איכותיות המספקות הגנה ובטיחות לבעלי הבית מפני סכנות שונות. יחד עם זאת, פריצתן איננה מסובכת אם הזמנתם מנעולן מנוסה ומקצועי.

העבודה של פריצת דלת פלדלת או רב בריח היא בדרך כלל ישירות מול הצילינדר ולאחר שהדלת תיפרץ יתכן ותצטרכו לרכוש צילינדר חדש ולהחליף את המפתח של הבית. אם בעבר היה נהוג לחשוב כי פריצת דלתות כאלה היא מסובכת, כיום מנעולן יוכל לבצע זאת עבורכם תוך דקות ספורות ובמחיר משתלם והוגן.

פריצת דלת ממ"ד

במידה ונוצר מצב בו דלת הממ"ד איננה נפתחת תצטרכו גם כן להזמין מנעולן ובשום פנים ואופן לא מומלץ לנסות לפרוץ אותה באופן עצמאי. אם תפעילו כוח או תנסו לפרוץ את דלת הממ"ד לבד ככל הנראה תגרמו נזק רב יותר והבעיה תסתבך – או חמור מכך, תגרמו נזק לעצמכם.

דלתות הממ"ד מכילות כמות גדולה של בטון הנועד להגן מפני מפגעים כמו רעידות אדמה, ירי טילים וכדומה. אל תנסו לפרוץ לבד את דלת הממ"ד אלא צרו קשר עם מנעולן והציגו בפניו את הבעיה עוד בשיחת הטלפון. מנעולן מנוסה יוכל לפרוץ גם דלת ממ"ד מבלי לגרום לבעיות נוספות ויאפשר לכם לחזור ולהשתמש בדלת זו גם בהמשך.

פריצת דלת הרכב

רכב שננעל ואינכם מצליחים לפתוח את דלתותיו או חמור מכך, לא מצליחים לצאת מתוכו – מצריך גם כן יצירת קשר עם פורץ רכבים או מנעולן.

יש שנוטים להזמין גרר ולהעביר את הרכב למוסך אך ההמלצה היא תחילה להיעזר בשירותיו של מנעולן. במרבית המקרים יוכל מנעולן לפתור בעיה זו וגם יגבה בעבור שירותיו סכום נמוך יותר משירותי גרירה ומוסך.