בתום הליך מסודר אושר מינויה של הגב' גילה אוחיון על ידי הוועדה למינוי בכירים במאוחדת.

כלים
מינוי חדש במאוחדת מודיעין, גילה אוחיון (צילום: ליזה ללוצשווילי)
מינוי חדש במאוחדת מודיעין, גילה אוחיון (צילום: ליזה ללוצשווילי)

הגב' גילה אוחיון, תושבת העיר מודיעין, נשואה+2, בעלת תואר ראשון במדעי החברה והרוח, מונתה למנהלת עיר מודיעין של מרפאות מאוחדת. הגב' אוחיון עובדת במאוחדת כ-25 שנה וצמחה לתפקיד המרחבי מתוך המערכת. את דרכה החלה כמזכירה רפואית, לאחר מכן התקדמה לתפקיד מנהלת מרפאה ובהמשך מונתה למנהלת אשכול רמלה והסביבה, שם ניהלה שמונה מרפאות הטרוגניות. היא מביאה עמה ניסיון רחב בתחום הבריאות, הניהול והשירות.

במסגרת תפקידה כמנהלת מרפאות מאוחדת במודיעין תהא הגב' אוחיון אחראית על הניהול האדמיניסטרטיבי של המערך הרפואי בעיר, מרפאות מאוחדת והמכונים הרפואיים, ותפעל לייעול ושיפור השירותים במודיעין תוך עבודה צמודה עם מנהלות המרפאות ובשיתוף פעולה עם מנהלת מרחב יהודה חוף במחוז דרום, הגב' אילנה תבור.

לדברי הגב' גילה אוחיון: "מודיעין היא עיר צעירה וחזקה אשר מתפתחת ללא הרף. כתושבת מודיעין אני רואה בתפקידי שליחות ומחויבות לקדם ולפתח את שירותי הבריאות בעיר בדגש על איכות, שירות וזמינות רפואית תוך צמיחה מתמדת ומותאמת לצרכי תושבי מודיעין".

מנהל מחוז דרום מר עוזי ביתן הוסיף: "אני מאחל לגב' גילה אוחיון הצלחה רבה במילוי תפקידה ובטוח כי היא תביא רוח רעננה להתפתחות מאוחדת בעיר, לרבות קידום העשייה בה לטובת הלקוחות, לטובת מאוחדת ולטובת מודיעין".