אקס בוקס היא ללא ספק אחת מקונסולות המשחקים האהובות ביותר בישראל ואם עדיין לא התאהבתם בה, סביר להניח שרשימת המשחקים הבאה תגרום לאמץ את אותה בחום.

כלים
אקס בוקס
אקס בוקס

אז אילו משחקים מומלצים יצאו השנה, אילו המשכונים אסור לכם לפספס ואילו פיצ'רים מחכים לכם בתוך כל מארז? הנה הרשימה המלאה.

Forza Horizon 4

הסיקוול הרביעי של משחק המכוניות הפופולרי של חברת אקס בוקס, מציב סטנדרטים חדשים בתחום המשחקים המוטורים. מעבר לגרפיקה הנפלאה, והסאונד הייחודי שקיים במשחק - נוספו מספר מפות ואזורי נסיעה מרהיבים. בנוסף, העובדה שניתן לבחור באחד מבין 400 מכוניות ולהרגיש כיצד שינויי האקלים משפיעים על חווית הנהיגה – הופכים את המשחק לחובה בחורף הקרוב.

Dishonored 2

ההמשכון החדש של אקס בוקס להצלחה המסחררת של המשחק הראשון, הופך אתDishonored 2 למשחק חובה לחובבי ז'אנר האקשן. הוא משלב עלילה ברורה, עולם אפוקליפטי שנוצר על ידי מיטב הגרפיקאים ופאן טהור שילווה אתכם למשך ימים ארוכים. המשחק מחולק היטב למשימות שונות שניתן לפרוס על פני שעות והוא מתאים לגיימרים אמיתיים בלבד.

Rise of the Tomb Raider

אם התגעגעתם ללארה קרופט ולמשחקים שמשלבים בין סיפור מסגרת איכותי וגרפיקה מהפנטת, זהו ללא ספק המשחק בעבורכם. למעשה, אקס בוקס פשוט בנו עולם חדש אשר מאפשר לכל משתתף לשלב בין מגוון סצנות אקשן ברמה הגבוהה ביותר לבין אסטרטגיה בסיסית ( אבל סופר מעניינת) שמזכה אתכם במגוון של אפשרויות בכל שלב במשחק.

Cuphead

בניגוד למשחקים הסופר ריאליסטים האחרים ברשימה, כאן מדובר בבחירה אמיצה של חברת אקס בוקס וסוג של חזרה אל היסודות. Cuphead מציע חוויה ויזואלית (כמעט אומנותית) ששואבת את ההשראה שלה מיצירות האנימציה הקלאסיות של תחילת המאה שעברה. במסגרת המשחק צריך להתמודד עם שורה של בוסים שונים ולתמרן בין משימות שמשלבות אינטליגנציה וקואורדינציה גבוהה.

Sea of Thieves

אם גדלתם על העולם הבלתי נשכח של קפטן ג'ק ספארו, אתם תתאהבו במשחק הזה מהרגע הראשון. המשחק המהנה הזה מאפשר לכם לסייר בלב ים בלי לקום מהכורסא ולהיכנס לעולם המופלא של שודדי הים עם מגוון של קווי עלילה שאתם קובעים. בקיצור, אם קרבות סוחפים בלב ים, ניווט של אונייה ישנה ופירטים עצבניים עושים לכם את זה, זה המשחק בשבילכם.

Gears of War 4

התוספת החדשה לסדרת משחקי המלחמה של אקס בוקס לא מאכזבת. בגרסה האחרונה ניתן לראות מגוון של כלי נשק נוספים, סצנות מלחמה עוצרות נשימה ולא מעט דמויות חדשות. כדאי לומר שהקצב של המשחק הוא סופר מהיר והאינטנסיביות של כל סצנה גורמת למשחק להפוך להרבה יותר מאוד סתם קרב יריות .

לסיכום, שנת 2018 מציגה את כמה ממשחקי האקס בוקס המהנים ביותר שנוצרו אי פעם. השיפורים ברמה הוויזואלית והפיצ'רים המגניבים שנוספו לסדרות המשחקים הוותיקות, הם המתכון המדויק לחורף חם.