הפיתרון החדשני שמציעה שיטת NYE מהווה פריצת דרך משמעותית בעולם הטיפול והאימון.

שיטת NYE מוכיחה שעם הידע הנכון כל אדם יכול לחזור לעצמו ולחיות, ממש לחיות!

כלים

 

האבחון והטיפול המדוייק בשיטה מאפשר קבלת שיפור כולל בעת ובעונה אחת לרובד הנפשי, הרגשי, המחשבתי, האנרגטי, כמו גם החברתי, התקשורתי, התפקודי וההתנהגותי. ממש כך.

איך זה קורה?

הבסיס לשיטה טמון בהבנה שורשית אחת והיא - כל שנוצר באדם ובחייו נוצר ממקור אחד בלבד - בהגדרה העצמית על פיה חי האדם מבלי להיות ער לה, המשפיע ומושפעת מהרמה בה חי וחווה האדם  את עצמו.

ההגדרה העצמית הלא מודעת על פיה חי האדם יוצרת את כל שהוא ואת כל שחווה בו ובחייו לרבות בחירותיו ואמונותיו המודעות והלא מודעות.

מתוך זיהוי ההגדרה העצמית המהווה את המקור השורשי למצבו של האדם מצליחה שיטת NYE לשפר את מצבו של כל אדם באופן שלם דרך שינוי ההגדרה העצמית.

שינוי זה נוצר באמצעות הרחבת הנוכחות העצמית בה חי האדם וזאת דרך חיבור אחד בלבד – בין ה'אני' ל'עצמי' הנעשה בטכניקה ייחודית העודפת את התודעה.

בדרך זו האדם מתחיל לחיות ולחוות את עצמו ברמה שלמה יותר ובאופן טבעי יותר.

ככל שזה קורה כל החוויה והתפיסה העצמית שלו משתנה וכך גם החוויה והתפיסה שלו את העולם שסביבו.

בדרך זו מתחדשות גם מערכות היחסים של האדם והתפקוד שלו - באופן טבעי.

בעזרת שיטת NYE שיפור מצבו של האדם נוצר דרך עצמו ולא דרך עברו – וכך הטיפול הופך להיות שלם, יעיל ומדויק יותר מאי פעם.

כך חוסכת שיטת NYE את הנבירה האינסופית בעברו של האדם ומביאה לשיפור מצבו הכולל של האדם לא דרך עבודה על אירועי חייו ועל מערכות היחסים שחווה עם האנשים שבעולמו החיצוני אלא ישירות דרך עצמו.

נשמע פשוט מידי ?

דמיינו מצב בו במקום לטפל בנפרד גם בזוגיות וגם בקריירה וגם בהורות וגם בחרדות וגם בטראומות וגם בתקיעות - ניתן לחבר אותו לעצמו ואז שהוא חיי את עצמו מתוך ביטוי עצמי ותחושת חיות וכל האתגרים החיצוניים שהוא חווה נפרמים מעצמם.

אנחנו באקדמיית Nye הפסקנו לטפל באדם דרך הקשיים שהוא חווה והתחלנו לחבר אותו לעצמו השלם כך שהאדם יחווה ויחיה את עצמו באופן שלם.

וכשהאדם מתחיל לחיות מתוך חיבור עצמי כל עולמו הפנימי והחיצוני  משתנה לטובה.

מייסדת השיטה

נועה יהושע אביוני יוצרת השיטה ומייסדת אקדמיית NYE  הגיעה אל עולם הטיפול דרך הדלת של טיפול בתת המודע והיתה בחיפוש מתמיד אחר המקור היוצר את הכל.
לאחר מחקר אוטודידקטי בן למעלה מעשור וחקירה מעמיקה של מגוון דיספלינות : פסיכולוגיה, קבלה, פסיכותרפיה, תטא הילינג , NLP ועוד רבות גילתה את המקור האחד. כיום המטפלים העובדים בשיטה  בשיטה מצליחים לעזור לכל אדם, כמעט מכל גיל, ומכל מצב, גם לאנשים שניסו את כל שאר הדרכים ואיבדו תקווה.

אקדמיית NYE מציעה קורסים וסדנאות למגוון קהלים

הקהל הרחב - אנשים שמעוניינים להרחיב ולהעמיק את ההבנה שלהם בנפשו של האדם, אנשים השואפים להגשמה עצמית, חיים עם משמעות וביטוי עצמי גבוהה למטפלים ומאמנים שבוחרים להיות מומחים בתחומם מעוניינים להרחיב את הידע שלהם והמקצועיות בעזרת שיטת טיפול שמאפשרת עומק וטיפול במגוון תחומים במקביל.

לפרטים נוספים אודות הקורסים והסדנאות שהאקדמיה מציעה הכנסו :http://www.nye.co.il/courses

לתאום פגישה אישית עם יוצרת השיטה מוזמנים להשאיר לנו פרטים באתר

http://www.nye.co.il/contact_us

לשלחית הודעה בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/nyeacademy 

או בנייד בטלפון 058-7806070