טיפול במוסך מורשה עדיף בשל יתרונות רבים מסיבות שונות.

מוסך מורשה בתל אביב
מוסך מורשה בתל אביב

על פי רוב מוסך מורשה מתמחה במספר מצומצם של דגמים, אשר טיפולו בהם מקצועי ביותר בשל הניסיון וההתמחות בדגמים ייחודיים. מוסך מורשה מחזיק על פי רוב חלקי חילוף מקוריים של דגמים ולכן, כאשר יש צורך בהחלפתם הם יהיו זמינים ויבטיחו שמירה על איכות מכלולי הרכב ומערכותיו. ניתנת אחריות על חלקים אלה.

אם אתם מחפשים מוסך בתל אביב אתם צפויים ליהנות מהיצע רב של מוסכים בכל חלקי העיר, אבל כדי למצוא מוסך מורשה שווה לחפש מוסך מורשה ייעודי לסוג ולדגם הרכב שברשותכם.

איכות ובטיחות ללא פשרות

במוסך מורשה יטופל הרכב שלכם על פי הנחיות היצרן והיבואן ובכל טיפול יינתן לכם המענה המקצועי הטוב ביותר. איכות ובטיחות הן לא רק נושאים שאסור להתפשר עליהן הן גם מהוות שני תנאים הכרחיים ונדרשים על ידי כל בעל רכב שמבין את חשיבותם ולכן לא מוכן להתפשר עליהם. מוסך מורשה מתאפיין בטיפול ברכבים כאשר האיכות והבטיחות הם עבורו בבחינתMUST .

מוסך מורשה מצויד בכל המכשור הנדרש לביצוע בדיקה יסודית, לרבות דיאגנוסטיקה באמצעות מחשב המאפשרת לזהות תקלות אלקטרוניות. במוסך כזה ישתמשו בסוג השמן המתאים לרכב שברשותכם על פי הוראות היצרן וכמו כן

כל השירותים תחת קורת גג אחת

מוסך מורשה עובד על פי אמות המידה המקצועיות הבלתי מתפשרות של יצרנית הרכב. כל השירותים לרכב וכל הטיפולים בו מתבצעים במוסך המהווה מרכז שירות שמבצע במתחם אחד את כל סוגי הטיפולים. הנהנים העיקריים מהנגישות ומהזמינות של הטיפול הכולל הם בעלי הרכבים החוסכים זמן וכסף.

לוח טיפולים ממוחשב מאפשר לעקוב אחרי הטיפולים ולוודא כי כל טיפול נערך במועדו. כמו כן במוסך מורשה הרכב שלכם יטופל באותה רמת רצינות ומחויבות גם אם יש בו תקלה קטנה בלבד.

מוסך מורשה - יושר, מקצועיות ואמינות

מוסך מורשה לא יכול להתיר לעצמו להקל ראש במקצועיות וביחס כלפי הלקוחות. השם והמוניטין מחייבים. בשטח שיש בו, לצערנו, לא מעט נוכלים ושרלטנים וכאלה המתחזים לאנשי מקצוע בעלי הסמכה וניסיון אף שאינם כאלה, הבחירה לטיפול במוסך מורשה היא בחירה מושכלת ומשתלמת; במוסך מורשה אתם לא חשופים לניסיון להערים עליכם ולחייב אתכם בסכומים מופקעים. במוסך כזה, המתנהל ביושר, בהגינות ובשקיפות, תוכלו לקבל הסבר מפורט על כל סעיף בטיפול שבגינו מחויב חשבונכם.

כאשר הטיפול ברכבכם מופקד בידי אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים בכלל ובטיפול בסוג הרכב שברשותכם בפרט, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי הטיפול ייעשה באופן המקצועי ביותר, כאשר שום שיקול זר שאינו ממין העניין- כגון הרצון לחסוך בעלויות החלפים – לא יהיה מעורב בשיקולים המקצועיים.

במוסך מורשה אתם מקבלים שירות מקצועי ויחס אישי. גם כלקוחות רגילים תיהנו מתחושה כאילו אתם לקוחות VIP.