אם אתם עומדים בפני עיצוב מחודש של חלק מהבית שלכם או של כולו, אם אתם בונים בית חדש ואתם בדיוק בשלבי האבזור או החשיבה על הפרטים הקטנים שיעניקו לבית מראה ואווירה שאתם מבקשים להשיג – חשוב שתכירו את סדרת מתגי הטאצ' של Ave, ושתדעו כי ניתן להחליף כל מתג חשמלי בבית למתג טאצ' – בקלות, ותוך שאתם משפרים לא רק את הניראות אלא גם את הפונקציונאליות של כל מתג חשמלי בבית, באופן משמעותי. מה מציעה סידרת מתגי הטאצ' מבית Ave, וכיצד יוסיפו לעיצוב הבית שלכם? על כך, לפניכם.

כלים

 

השלמת העיצוב עם מתג טאצ' צבעוני וייחודי

מתג טאצ' הוא מתג ייחודי המאפשר הפעלת מעגל חשמלי בנגיעה מרפרפת, מבלי לשנות מיקום למפסק מכאני. מתגי הטאצ' מציעים לוחית רחבה ומוארת באלומות אור לד עדינות, במראה חדשני וייחודי, שיחמיא לכל עיצוב של חדר.

מתגי הטאצ' מגיעים בשתי סדרות עיצוב – הסדרה במראה האלומיניום, בה מתג טאצ' בהיר ומתג טאצ' כהה; והסדרה במראה הזכוכית, בצבעים: לבן חלבי, ירוק דשא, כסף מטאלי, אדום עז ונועז, או שחור יוקרתי. התאמת כל מתג טאצ' במראהו תוכלו להיעשות תוך התחשבות במראה החדר, באווירה שאתם מבקשים להשיג, במיקום המושלם עבור כל מתג, ובהעדפות הצבעוניות שלכם – לקבלת מראה מתג חשמלי ייחודי, מזמין ומעוצב.

שילוב מתג טאצ' בכל חדר

כל מעצב פנים הטורח על עיצוב חדר בישראל, כמעט שלא נותן את דעתו בנוגע למראה הבמתגים החשמליים, עם מיעוט של אלטרנטיבות למתגים חשמליים בישראל עד כה. כעת, עם האפשרות לבחור בסדרת מתגי הטאצ', גם כל מתג הופך לאמירה עיצובית, עם מראה רחב ומזמין, בעל תאורה עדינה במרכזו (התאורה תורמת לעיצוב כמו גם לנוחות השימוש), ועם בחירה צבעונית שתחמיא לשאר הבחירות בכל חדר.

מתגי התאורה, לחצן הפעמון ואחרים – הופכים מעוצבים ומפתיעים, ומחמיאים לשאר העיצוב של החלל באופן דרמאטי.

מתג טאצ' בחדר – הרבה יותר מאשר אמירה עיצובית

סדרת מתגי הטאצ' של AVE הם לא רק תוספת עיצובית מפתיעה ומרעננת – הם גם מאפשרים תפעול נוח וחכם. התקנת המתגים נוחה מפני שהיא מבוצעת מעל רכיב הקופסה הסטנדרטי לקירות בישראל, ומעליהם מתאם, רכיב מגע ולוחית מגע. כל נקודת מתג בודדת יכולה לשלוט על עד שבעה מעגלים חשמליים בבית – בין אם בבית מותקנת מערכת של בית חכם – או בין אם לא.

מעצבים את הבית מחדש? אל תוותרו על מתגי טאצ' חכמים ומעוצבים

סדרת מתגי הטאצ' היא הטרנד החדש לעיצוב מתגים בישראל, והוספת מתגי טאצ' הופכת הבחירה הפופולארית בעיצוב הבית אצל מעצבים, אדריכלים ואנשי עיצוב הבית שכבר שמעו על מתגים כאלה. האפשרויות המגוונות לבחירה בהרכבת כל מתג טאצ', המבוצעות בהתאמה מלאה למראה הכללי של החדר, כמו גם המראה החדשני והנעים לעין של מתגי הטאצ' מבית AVE, הופכים את הבחירה במתג טאצ' לבחירה המתבקשת, עבור כל מי שמעצבים מחדש את ביתם. ליצירת קשר: 03-5587717