בעבר, כשהיינו יוצאים לקמפינג, בין אם זה בחוף הים ובין אם זה במקום אחר, היינו צריכים להשתמש באוהלים שתהליך הקמתם היה מאוד ארוך, מורכב ולא פשוט. הם היו דורשים מאיתנו לתקוע יתדות בקרקע, לבצע חיבורים מסוימים, לעיתים זה הרגיש כאילו מקימים בית ולא אוהל.

כלים

 

לשמחתנו הרבה, היום אנחנו יכולים ליהנות מאוהלים הרבה יותר פשוטים ונוחים, הן להקמה והן לשימוש. היום אנחנו יכולים להקים את האוהל בכל מקום, מבלי לעבוד קשה מדי והיכולת שימוש בהם היא הרבה יותר פשוטה ונוחה, אנחנו לא צריכים בשביל זה ידע מקצועי או יכולות טכניות ייחודיות. מה שאומר, שמדובר בפתרון מושלם עבור כל אחד מאיתנו, בוודאי עבור מי שנוהג לצאת לקמפינג לעיתים תכופות, בטבע או בכל מקום אחר.

אוהל קמפינג מתנפח הוא דוגמא טובה למתקן שאנחנו יכולים לעשות בו שימוש בצורה נוחה ופשוטה, בכל מקום שאנחנו רוצים. מדובר באוהל שמגיע ללא ברזלים, ללא מוטות, כל מה שצריך בשבילו זה משאבת שמאפשרת לנפח אותו. קל מאוד לשאת אותו ממקום למקום, קל מאוד לתפעל אותו. אפשר להקים ולפרק אותו תוך זמן קצר מאוד.

אוהל קמפינג מתנפח יכול להתאים, כאמור, למקומות שונים, הן לשמורות טבע, מחנות קמפינג, חופי ים ועוד. אחד היתרונות הבולטים שלו הוא, ניתן להשתמש בו בחורף, אז הוא מתפקד כאוהל חמים, אפשר להשתמש בו בקיץ כאוהל פתוח וכן כציליה פתוחה.

לפני שאנחנו נפרט על מספר נקודות שיסבירו כיצד קונים אוהל קמפינג מתנפח בצורה נכונה, נדגיש, שאנחנו יכולים למצוא אוהלים כאלה בצבעים שונים וכן במגוון דוגמאות. כך שאם העיצוב חשוב לכם, אין ספק שאתם יכולים למצוא את האוהל שיתאים לכם.

כיצד קונים אוהל מתנפח בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את הגודל שלו. עד כמה הוא מתאים למה שאנחנו צריכים ומחפשים. אם אנחנו צריכים אוהל שמיועד למשפחה, אוהל לזוג, אוהל ליחיד. חשוב שנבחר אוהל שיהיה מספיק גדול, גם בשביל שאנחנו נוכל לישון בתוכו וגם בשביל שנוכל לאכלס בתוכו את הציוד שלנו.

שנית, אנחנו צריכים לבחור אוהל שיהיה מספיק חזק. עלינו לזכור, אנחנו נרצה להשתמש בו, סביר להניח, בתנאי מזג אוויר שונים וכן במקומות מגוונים, הוא לא אמור להיות שמיש לתנאי בית, אלא לתנאי חוץ, במילים אחרות, הוא אמור להיות שמיש לגשם, רוח, וכן לתנאי חום.

שלישית, רצוי לבדוק שאנחנו מבינים היטב איך מרכיבים את האוהל, כיצד אנחנו מקימים ומפרקים אותו בצורה נכונה. זאת על מנת שלא נצטרך ל"הילחם" בזה. אנחנו רוצים שכל התהליך יהיה מהיר ופשוט. רק ככה נוכל ליהנות ממנו, ובכלל רק כך נוכל ליהנות מכל החוויה של הקמפינג, בכל מקום אליו אנחנו בוחרים לנסוע ולהקים את האוהל שלנו.