חגים מסחררים אותנו אל תוך מערבולת חוויות ורגשות – חלקן מסעירות ומרגשות, מכילות ומקרבות ואילו אחרות עשויות להיות מלחיצות ומהולות בחששות ובאי-נעימות.

כלים

 

 

"מתי החתונה?", "מתי ילדים?", "מתי ילד 2\3\4?", "מתי תואר 1\2\3?", "מתי תרזו\תשמינו?" הן רק חלק מהססימאות שמשוגרות לאוויר. ואף על פי כך, תקופת החגים נושאת עמה תחושה של התחדשות, שמחה וצחוק בקרבם של האהובים עלינו מכל – משפחתנו וחברנו הטובים. ומסיבה זו, החלטתם שהשנה אתם פותחים דף חדש. השנה, אתם לא ממתינים עד לדקה ה-90 להתאבזרות כדי לשבור את הראש. קדימה, יוצאים לדרך.

מדריך ההתאבזרות

תקופת החגים היא הזדמנות מצוינת לחשבונות נפש, גם כאלו הקשורים באביזרי הבית. זו הזדמנות מצוינת להתחלת החגים ברגל ימין ובהתחדשות. היפטרו ממוצרי הבית הישנים שאתם אוגרים כבר שנים אף על פי שמעולם לא השתמשתם בהם, ובינינו, גם אתם וגם אנחנו יודעים שלא תשתמשו בהם לעולם. במקום זאת, אולי הגיע הזמן לרכוש מוצרים לבית שיקלעו לטעמכם ויהפכו את שולחן החג שלכם לחגיגי ומפואר? הקטגוריה החגיגית שלפניכם תהיה למתנת חג מצוינת, הן עבורכם, והן עבור קרובי המשפחה והחברים 

סט צלחות מהודרות – סט פרחוני, סט סט בעיצוב כסוף ומינימליסטי, סט צורות גיאומטריות או סט אלגנטי וחלק, כל אחד ימצא את הסגנון האהוב עליו. סט צלחות בדרך כלל מגיע יחד עם צלחות למנה ראשונה, למנה עיקרית וקעריות הגשה ויהפוך את הגשת האוכל שלכם לאחידה ומעוצבת. סט סירים – סט סירים זו ללא ספק המתנה הפרקטית והמשתלמת שכל אחד ישמח לקבל. זה הסוף למאבק עם הסירים הישנים שכבר צברו חספוסים ושריטות. כלי לדבש בצורת תפוח – מה מסמל ומאפיין יותר את ראש השנה מכלי לדבש בצורת תפוח? מתנה סמלית ומתוקה לכל מי שאוהב להיכנס לאווירת החג. סט מצעים – אם יש משהו שאף פעם לא ימאס עלינו לקבל, אזי זהו סט המצעים. אנחנו באופן אישי מעדיפים סטים עם אימרה ונוכחות אופנתית. כריות – זה הזמן להיפטר מקלישאות טיפשיות – שינה היא לא לחלשים, להיפך. שינה תקינה ובריאה היא אחד הגורמים החשובים לחיים תקינים ומשפיעה רבות על בריאותנו. בדרך לשינה ערבה ומתוקה, עוצרים לרכוש כרית אורתופדית שתעניק את התמיכה החשובה לגופנו.

מראה מראה שעל הקיר

מראות מעוצבות הן ללא ספק הכוכב העולה בקטגוריית אביזרי הבית החגיגיים. למראות יש נוכחות מדליקה והן מוסיפות מאוד לדקורציה של הבית. ואם כבר מתאבזרים במראה חדשה, אז זה הזמן לבחור באחת מעוצבת בטוב טעם ובשיק מדליק.

המראה המעוצבת, מלבד היותה פרקטית ושימושית, מצוינת לחדרים קטנים בכך שהיא תורמת להגדלת החלל. המראות המעוצבות הן מזמן כבר לא מרובעות או מעוגלות ומשעממות. הדוגמאות הבולטות הן של מראות קיר בעלות מסגרת בולטת. זה לא הזמן להצניע את המראה, אלא לתת לה מקום. ולא לשכוח לחייך. חג שמח!