חשיבות המזרון בחדר שינה

מזרן נוח ואיכותי הוא לא סיפור זול. המשמעות שלו היא הרבה מעבר לתחושה הנוחה. המזרן הנוח מעניק לנו שינה איכותית ושינה איכותית משליכה על איכות החיים שלנו. מה זה מזרן נוח ואיך בוחרים את המזרן האופטימלי עבורנו?

כלים
מזרונים וכריות
מזרונים וכריות

 

אז מהו מזרן נוח? האמת היא שלשאלה הזו אין באמת תשובה חד משמעית. מזרן שהוא נוח לאדם אחד עשוי להיות ממש לא נוח לאדם אחר. הסוד טמון בהתאמה נכונה של המזרן לאדם שאמור לישון עליו.

מה עושה את המזרן לנוח?

מזרן נוח זה מזרן שהגוף כולו נהנה מתמיכה מלאה לכל ארכו. משום מה יש כאלה הסבורים כי רק מזרן אורתופדי ייתן להם את המענה. אך האמת היא שזה ממש לא כך. יש אנשים שעבורם רק המזרן בעל הקפיצים יהיה נוח עבורם והוא זה שיעניק להם שנת לילה רגועה ומיטיבה. מנגד יש אנשים שלא מסוגלים לישון על קפיצים והם זקוקים למזרן ספוגי.

כיום ישנם מזרוני ויסקו אשר הם מסוגלים להגיע למצב של התאמה מלאה לגופו של האדם הישן עליהם כאשר המזרן גם 'זוכר' את גופו של האדם ומתאים את עצמו אליו בכל פעם מחדש.

התוצאה של מזרן כזה היא שינה איכותית מאוד. היות ונוצרות נקודות מגע רבות לאורך המזרן לבין האדם הישן עליו כך שלמעשה הגוף נהנה מתמיכה אופטימלית.

מזרן כזה עשוי להתאים במיוחד לאנשים אשר סובלים מפצעי לחץ, כי הוא מסייע בזרימה הנכונה של כל מחזור הדם והגוף נמצא למעשה משך שעות המנוחה כאשר הגוף נהנה מזרימה אופטימלית של מערכת הדם בגופו. התוצאה היא שינה איכותית עם מינימום לחצים על הגוף, שינה שתורמת לחיוניות וערנות גבוהים ליום המחר.

לא מתפשרים על האיכות

כאשר מדובר באביזרי שינה כמו מזרונים וכריות, אין להתפשר על איכות. כי כפי שכבר ציינו לעיל, לא מדובר בנוחות ופינוק של שינה מענגת. (שגם בזה אל לנו לזלזל) אלא מדובר במוצרים אשר באים להעניק לגוף שלנו את האפשרות לנוח היטב, באופן הכי נכון לגוף. כך הגוף מקבל את כל מה שהוא צריך וכתוצאה מכך הוא מסוגל לתפקד היטב ביום למחרת.

איך תבחרו את המזרן שלכם?

אז איך תדעו להתאים לעצמכם את המזרן האופטימלי עבורכם?

ישנם בתי עסק המציעים את האפשרות של חודש ניסיון עם המזרן, זאת על מנת לבדוק האם אכן המזרן מתאים ועונה על דרישות הגוף. אך גם אם לא, אתם יכולים לבדוק בעצמכם, 'לטעום' את המזרן בחנות ולהרגיש האם הוא נוח ומתאים לנו? האם אנחנו מסוגלים להתהפך עליו בקלות והאם הוא מעניק לכל הגוף תחושה נינוחה ועוטפת.

השקיעו במזרן הנכון, בדקו מה באמת מתאים לכם ובחרו את המזרן שלכם בחכמה.

כי אחרי לילה טוב מגיע גם יום טוב.