הקירות אשר סביבנו, למרות שרבים לא שמים לכך לב, הם אלמנט אשר משפיע במיוחד על תת המודע שלנו, כאשר קיר שצבוע בצבעים הנכונים וקיר המעוצב בצורה טובה - עלול להשפיע גם על נראות העיצוב בחלל וגם על מצב הרוח ואורח החיים.

כלים

 

כיום, רבים האנשים אשר מחפשים את הדרך להפוך את חלל המבנה שלהם לבעל נראות טובה ויפה יותר וכזאת שתתאים לאורח החיים או אפילו לבית העסק, כאשר אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות עיצוב קירות בדרך ייחודית ונכונה למראה הכללי של חלל פנימי.

אחת משיטות העיצוב שצברו תאוצה לאחרונה, היא עיצוב קירות באמצעות בטון, כאשר למעשה מדובר בחיפוי קירות בחללים פנימיים.

אבל מה זה בכלל חיפוי קירות?

חיפוי קירות היא שיטה אשר באמצעותה ניתן להקנות למבנה מראה מעניין ונכון. עיצוב קירות בצורה זאת, נעשה באמצעות שימוש בבטון אדריכלי אשר מותאם לקיר והוא מאפשר עיצוב יוצא דופן! הבטון האדריכלי עוביו בין 15/18 מ"מ ו כאשר מה שמייחד את הלוחות הוא המרווחים שביניהם היוצרים מראה יוצא דופן וייחודי.

ממה עשויי בטון אדריכלי?

בטון מסוג זה מכיל תרכובת פייבר צמנט מכילה צמנט, חול וסיבים אורגניים אשר נחשבים ידידותיים לסביבה. הבטון האדריכלי נצבע בצבעים ייחודיים בהתאם להתאמה ולדרישות הלקוח, כאשר תערובת של אפרפר עם צבע וורוד נחשבת פופולארית מאד בחיפוי הקיר. חומרים אלה גם מגנים על הסביבה, גם מאפשרים בנייה קלה וכמובן שהם יוצרים את המראה האקסקלוסיבי, הייחודי האלגנטי והמעוצב של הקיר.

mg 0d302

כיצד מתבצעת העבודה של הצמדת לוחות הבטון?

עיגון לוח הבטון על גבי הקירות מתבצע באמצעות קלה והוא מקנה מראה בלתי נשכח לקירות. כדי לעגן את הלוחות חברת Creativewalls המומחית בחיפוי ועיצוב קירות, פיתחה שיטת עיגון מקצועי של הלוחות אל הקיר וזאת בשיטה מכנית נסתרת הכוללת הדבקה מקצועית ובטוחה של הלוח על הקיר כאשר הכל נעשה באמצעות אישור של מהנדס אזרחי בבנייה וחיפוי הקיר.

למי מתאים חיפוי קירות באמצעות בטון?

כיום ניתן לראות את שיטת העיצוב הייחודית בשלל חללים פנימיים, החל מחללי של דירות או בתים פרטיים, חללי משרד, עד לחנויות, בתי מלון יוקרתיים, עסקים קטנים וגדולים ובשלל מבנים שבהם רוצים להקנות תחושה מרשימה, ייחודית ואלגנטית.

Creativewalls הינה חברה מקצועית ומנוסה העוסקת בחיפוי קירות. באמצעות אנשי הצוות המיומנים שלנו, תוכלו לבצע התאמה מושלמת של הלוחות אל המבנה ובכך לייצר חלל פנימי הרמוני בעיצוב ומושלם בנראות!