לאחר שכבשה את שוק הטחינה, החלוה ומוצרי המאפה, משיקה חברת אחוה סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ בתוספת ויטמינים. הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובכשרות הבד"ץ.

כלים
סדרת סירופ לשתיה עם ויטמינים 1 ליטר ,אחוה (צילום: יעל האן)
סדרת סירופ לשתיה עם ויטמינים 1 ליטר ,אחוה (צילום: יעל האן)

זוהי אינה הפעם הראשונה שאחוה משווקת סירופ לשתייה. בעבר שיווקה החברה בקבוקי סירופ בגודל 4 ליטרים בלבד בשמונה טעמים, בעיקר למגזר החרדי ולשוק המוסדי. לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, גם בהיבט המחיר מבקשת החברה להביא בשורה. "אנו לא מאמינים במחיר יקר במשך עשרה חודשים ובמחיר מבצע למשך חודשיים, המחיר יהיה מחיר מבצע קבוע במשך כל השנה. הסירופים ישווקו בבקבוק מעוצב ובאיור צבעוני, להשלמת חווית השימוש".

חברת "אחוה" נחשבת לחברה המובילה בשוק הטחינה והחלוה בישראל. החברה מפעילה שני מפעלי מזון באריאל, האחד לייצור טחינה וחלוה והשני לייצור דברי מאפה, עוגות ועוגיות. לפי סטורנקסט, מותג הטחינה של אחוה עומד בראש מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2017. המפעל בבעלות פרטית של יעקב מלאך, מעסיק כ- 300 עובדים ומייצא את תוצרתו למדינות רבות ברחבי העולם.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 שקלים לבקבוק 1 ליטר.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.