הדור החדש של המבנים והאוהלים המתנפחים מבטיח הרבה וברוב המקרים גם מקיים. מדובר במבנים אשר ניתן לשאת אותם לכל מקום ולהתקין אותם בתוך זמן קצר בכל שטח, כך שהם יכולים לשמש לחפ"ק, בית חולים שדה ולעוד מגוון של שימושים צבאיים ואזרחיים. אז אם אתם רוצים לחדש את הציוד שלכם או סתם חושבים על קמפינג לכל המשפחה – זו הכתבה בעבורכם.

כלים
מבנים מתנפחים
מבנים מתנפחים

 

מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר שיש המבנים והאוהלים המתנפחים של הדור החדש לא דומים בשום צורה לאלו שאתם מכירים. הם עשויים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מונעת ממרבית השריטות להפוך לחורים מסוכנים, שוקלים פחות מהמתנפחים הישנים ומגיעים עם מפוח שמאפשר להקים אותם בתוך דקות ספורות. למעשה, הם מאפשרים לכל מי שיוצא אל השטח ליהנות ממבנה איכותי ויציב ממרבית האלטרנטיבות שקיימות כיום בשוק המקומי.

שורה תחתונה: טכנולוגיה מתקדמת בהישג יד

אידיאלים להקמת חדרי מצב מקצועיים

המבנים המתנפחים החדשים הם פתרון אידיאלי להקמת אוהל חפ"ק לכל מטרה. היתרון הטמון בכך שניתן לבחור מבין מבחר עצום של מידות ודגמים איכותיים, הופכת אותם לפתרון שכל חברת חילוץ חייבת לקחת בחשבון בעידן הנוכחי. העובדה שהם גם מנטרלים רעשים טוב יותר מאלטרנטיבות הברזנט הוותיקות, מעניקה להם לא מעט נקודות זכות. כך שאם אתם זקוקים למבנה או אוהל חפ"ק לכל מטרה, יש מצב שמצאתם את הפתרון האידיאלי לצרכים שלכם.

שורה תחתונה: תתכוננו לשנות את כל מה שחשבתם על חפ"קים מהדור הישן.

מתאימים לכל טוואי שטח

העובדה שהמבנים והאוהלים החדשים עשויים מחומרי גלם מתקדמים במיוחד, מאפשרת לכם לדעת שאתם מקבלים מעטפת פלסטיק שמתאימה לכל טוואי שטח. ניתן להציב אותם בשטחים לא סלולים, להשתמש בהם כאלטרנטיבה לגזיבו המסורתי (בכל קמפינג) ולהפוך אותם לחדר אירוח בכל פסטיבל. העובדה שכבר לא צריך לפחד להציב אותם בשטח שאינו מישורי, הופכת אותם לפונקציונליים מאי פעם.

שורה תחתונה: אין צורך להתחיל לחפש מקום שנראה בטוח מספיק בשביל להתחיל לנפח.

קלים לקיפול ובטוחים לאחסון

עוד יתרון משמעותי שנוגע לדור החדש של המבנים המתנפחים, טמון בנוחות השימוש בהם. הם חסכוניים במקום, מתאימים לקיפול מהיר ואינם דורשים כל טיפול בזמן שהם אינם בשימוש רציף. מעבר לנפח המינימלי שלהם בזמן שהם סגורים, מדובר על מוצר שפשוט הופך את החיים לקלים יותר ואינו מצריך כל התעסקות מיותרת. כך שניתן להשתמש בהם רק מתי שצריך – מבלי לבזבז זמן יקר על תחזוקה כלשהי.

שורה תחתונה: אפשר להשתמש ולשכוח מהם עד הפעם הבאה.

לסיכום, אין ספק שמדובר במהפכה בכל הנוגע למבנים הזמניים ולפתרון של ממש לשורה של צרכים. אם עד לאחרונה היינו מסתפקים באוהל היתדות הוותיק, כאן מדובר בשינוי של כל הקונספט. אין ספק שגופים צבאיים ואזרחיים כאחד צפויים לרכוש אותם בקרוב ולהוסיף אותם לארסנל שלהם.