עשרות רוכשי הדירות הראשונים במגדל השני בפרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" בסביוני דניה בחיפה, קיבלו בימים אלה את המפתחות לדירותיהם החדשות. במקביל, מבצע "דירה בהתאמה אישית" נותר בתוקף עבור הרוכשים החדשים בפרויקט המציע את הדירות הגדולות ביותר שנבנות בעיר חיפה, מול נוף ים עוצר נשימה! נותרו דירות 5 חד' אחרונות למכירה

כלים
חברת מנרב בע''מ-מנרב בשמורה- הדמית יום הדמיה איוולב מדיה
חברת מנרב בע''מ-מנרב בשמורה- הדמית יום הדמיה איוולב מדיה

 

רוכשי הדירות הראשונים במגדל השני בפרויקט היוקרה "מנרב בשמורה", קיבלו השבוע ובהקדמה של כחודשיים מתאריך היעד המקורי, את המפתחות לדירותיהם החדשות. במקביל למסירת המפתחות, הודיעה חברת מנרב כי היא משאירה בתוקף את מבצע "דירה בהתאמה אישית" עבור הלקוחות החדשים שבאמצעותו יקבלו הרוכשים החדשים את האפשרות להתאים את סגנון הדירה לצרכיהם האישיים.

פרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" מכיל 156 יח"ד, ב-2 מגדלים 20 קומות כל אחד, הוקם ע"י חברת מנרב במיקום שקט ברח' יהושע גלוברמן בסביוני דניה, כאשר  תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות יוקרה של 5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים עם מפרט טכני מפואר ומפנק במיוחד. דירות 5 חדרים הם בגדלים של כ- 120-145 מ"ר עם מרפסות מרווחות בגודל של כ- 15-27 מ"ר. דירות הפנטהאוז הם בגודל של כ-235 מ"ר ומרפסות של כ- 80 מ"ר עם הנוף הכי יפה בישראל ובעיצוב פנימי מותאם לרוכשים.

פרויקט "מנרב בשמורה" בסביוני דניה תוכנן ועוצב על ידי דני בסנוסוב,  מוותיקי האדריכלים בחיפה, מתוך השראה אורבנית מודרנית המשלבת קווים עיצוביים נקיים ועדכניים, לצד אווירה פסטורלית של נוף טבעי נדיר ביופיו.  ההיקף כספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-390 מיליון ₪.

רקע:
קבוצת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי מר אברהם קוזניצקי המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. משנת 1983 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בת"א.

החברה פועלת במישרין ובאמצעות חברות הקבוצה בארבעה תחומים עיקריים: עבודות ניהול הנדסי וביצוע עבודות בנייה בפרויקטי נדל"ן, ותשתית במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים לצרכי שימוש מסחרי, תעשייתי ולמשרדים ונחשבת לחלוצה בתחום הזכיינות בישראל: זכתה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה לתקופה של 25 שנה של פרויקט "עיר הב"הדים", וכן מפעילה מתקני טיהור שפכים בשיטת B.O.T בבאר שבע ובנמל התעופה בן גוריון