השבוע, חשפה סיעת חי למועצת עיריית קרית ביאליק בראשותו של ראש העיר אלי דוקורסקי את קמפיין הבחירות שלה שיישא את הסלוגן: "חי על העיר הזאת". הקמפיין שיעלה בימים הקרובים ויכלול: שלטי חוצות, אוטובוסים, דיגיטל - רשתות חברתיות, אינטרנט, רדיו ועיתונות מקומית,  יתרכז בהבלטת סיעת חי למועצת העיר, חברי הרשימה ומטרותיה. הקמפיין יאופיין בסגנון צעיר, ישדר אנרגיה ודינמיות, על כל המשתמע מכך. סיעת חי למועצת עיריית קרית ביאליק, תמשיך לפעול למען תושבי העיר בעשייה מרובה בכל התחומים, חינוך, בינוי, תשתיות ועוד ופעילויותיה יכוונו לכל הגילאים ולכל השכונות בעיר

כלים
''חי על העיר הזאת'' קרית ביאליק, בראשות אלי דוקורסקי. עיצוב ומיתוג - סטודיו מזי רוט
''חי על העיר הזאת'' קרית ביאליק, בראשות אלי דוקורסקי. עיצוב ומיתוג - סטודיו מזי רוט

 

"העיר קרית ביאליק בראשותי מצויה בתנופת פיתוח חסרת תקדים בהיקפה, הכוללת הקמת שכונות חדשות, מבני ציבור, מבני חינוך, פארקים ועוד לרווחתם של תושבי העיר", אמר השבוע ראש העיר ויו"ר סיעת חי למועצת העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי עם השקת הקמפיין .

"בנוסף" אמר אלי דוקורסקי, "העירייה בראשותי עוסקת בהקמת ושדרוג תשתיות חדשות ובהן: עבודות סלילה, כיכרות להסדרת התנועה בעיר, מתקני תאורה, תקשורת, עבודות ריצוף ואבן משתלבת ברחבי העיר, הסדרת מקומות החנייה הקיימים והוספת חדשים. היקף ההשקעה הכספית של העירייה בפרויקטים הרבים נאמד במאות מיליוני שקלים".

ראש העיר ויו"ר סיעת חי למועצת העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי הדגיש עוד בדבריו, "גם בקדנציה הבאה, סיעת חי במועצת העיר ואני בראשה נמשיך להציב את מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות ונמשיך להשקיע בהקמת ושדרוג המבנים והציוד , העומד לרשותם של הצוותים החינוכיים והתלמידים. כמו כן, נמשיך בשילוב של ערכים ומצוינות, העצמה אישית ומעורבות חברתית, ידע מעמיק וחדשנות יוצרת. כל זאת תוך דגש על הדאגה לכל תלמיד ותלמידה בהכנה אל אתגרי המאה ה-21".

"אני אמשיך להצעיד את קרית ביאליק למצוינות בחינוך", אמר אלי דוקורסקי וציין, "כי העתיד שלנו הם ילדינו".