תחום הרפואה האסתטית מציע מגוון פתרונות עבור מצבים שונים. העובדה שיש כיום מכשור מתקדם ושיטות מתקדמות מאוד - מנגישה את הטיפולים הללו לכל דורש.

מגוון רחב של טיפולי אסתטיים מוצעים כיום לכל דורש. טיפולים אלו מאפשרים למטופלים לשפר את המראה ולהשיג שיפור ברושם החיצוני שלהם. העובדה שקיימות כיום טכניקות טיפוליות כה רבות ומגוון מכשירים וציוד רפואי מתקדם, הופך את הפרוצדורה של הטיפולים לפשוט וידידותי הרבה יותר. כמו כן התוצאות משופרות ובהחלט משביעות רצון במרבית המקרים. עובדות אלו מסבירות את העובדה שעוד עוד מטופלים בוחרים לפנות לבצע טיפול אסתטי.

הגדלת חזה
הגדלת חזה

 

על ביצוע הטיפול

לא כולם מצליחים להישיר מבט אל עצמם מול המראה. יש מי שמגלה כי יש פגם כלשהו שמעיק עליו והוא היה רוצה בכל מאודו לשפר את המצב. זה יכול להיות בפנים ולא רק. ניתן לומר שטיפולים אסתטיים אכן יכולים לשפר בצורה ניכרת את המראה ולהועיל עד מאד לתדמית האישית ולהרגשה, בין היתר מוצע טיפול עבור ניתוח הגדלת חזה.

לקראת ביצוע כל טיפול כירורגי יעבור המטופל תהליך בן מספר שלבים:

  1. שלב ראשון – שלב זה הינו שלב בו המטופל נחשף לטיפול שיכול לענות על הצורך הקיים שלו. מטופלת שמעוניינת לבצע ניתוח כזה תשמע פרטים על התהליך ועל הטיפול. היא תיפגש עם רופא כירורג שמבצע טיפולים אלו ותשמע על התהליך. כמו כן היא תקבל מידע ביחס לתוצאות הטיפול ועל ההרגשה שלה בעת הטיפול וכן לאחריו.
  2. שלב שני – לאחר שמטופלת הביעה את רצונה לבצע ניתוח הגדלת חזה כזה היא תתבקש לספר על המטרה שלה בביצוע הניתוח. יש מקרים מסוימים בהם רופא יצדיק את העניין ויעזור למטופלת לקדם את העניין. אך יש מקרים בהם המטפל ינסה לרדת לשורש העניין כדי להבין מה עומד מאחורי רצונה של המטופלת.
  3. שלב שלישי – כדי לקדם את התהליך תידרש המטופלת לעבור מספר בדיקות מקיפות שיציירו את התמונה של המצב הפיסי שלה בעיני הגורמים הרפואיים. למעשה זה תהליך פרוצדוראלי שיש לבצע אותו כשלב הכנה לכל ניתוח שהוא. כך יודע הרופא המנתח מה המצב הרפואי של המטופל.
  4. שלב רביעי – לאחר ביצוע הבדיקות יבחן הרופא את התוצאות ויקבע את מידת ההתאמה לניתוח ואת האפשרות לבצע אותו. כמו כן ייקבע תאריך לביצוע הטיפול. המטופלת תידרש לבצע את ההכנות הנדרשות ולפעול כפי שמתבקש ממנה כדי להגיע מוכנה ליום הניתוח.
  5. שלב חמישי – הצוות הרפואי יבצע את הטיפול. כאשר המטופלת מורדמת. לאחר גמר הניתוח תתעורר המטופלת ותתחיל את שלב ההתאוששות מהניתוח. היא תקבל הנחיות להתאוששות נכונה במטרה להשתקם מהניתוח בצורה הרצויה להרגשה כללית טובה.

אכן, יש מגוון כלים ואפשרויות לביצוע טיפולים אסתטיים. טיפולים אלו יתבצעו על ידי גורמים רפואיים שיחפשו להשיג יעדים ולבצע את הטיפול הרצוי בצורה מושלמת לשביעות רצון המטופלת.