אילו סוגי כסאות בר קיימים? כיצד לבחור כסאות בר בצורה נכונה ומהם החידושים בתחום כסאות אלו? כל מה שצריך לדעת כל כסאות לבר בכתבה שלפניכם.

כלים

 

כסאות בר הפכו בשנים האחרונות לאחד מפריטי הריהוט החיוניים ביותר בכל סביבת מגורים וזאת הודות למטבח הביתי המודרני המשלב בתוכו "אי" ישיבה המיועד לצרכי קיום ארוחות ושיחות משפחתיות סביבו. כסאות בר זכו לשמם הודות לכסאות הישיבה המצויים בכל בר שכונתי ובדומה לכל פריט ריהוט המותאם כיום לסביבת המגורים המודרנית, גם כסאות הבר זכו לחידושים מרחיקי לכת במהלך השנים האחרונות.

 לחצו לצפייה בקטלוג המלא כסאות בר מעוצבים

כסאות הבר השונים המיועדים לסביבת המטבח או המגורים, הן כסאות פרקטיים ואיכותיים המיוצרים מחומרי גלם מעולים כגון: פלסטיק, עץ, מתכת ואלומיניום. כסאות אלו מגיעים כיום במבחר עשיר של עיצובים בשילוב חומרי גלם ובניגוד לכסאות הבר מהדור הקודם אשר מוקמו בעיקר לצידי ברי-ישיבה במועדונים ובפאבים השונים, כסאות הבר המותאמים לסביבת המגורים מגיעים כיום עם מושבי משענת קשיחה בגבהים שונים.

סוגי כסאות בר

כסאות בר המיועדים למטבח הביתי או לכל פינת ישיבה אחר בסביבת המגורים המודרנית כוללים בין היתר: כסאות בר מעץ מלא המגיעים עם 4 רגליים, כסאות בר מפלסטיק, כסאות בר מאלומיניום או מתכת המגיעים עם 4 רגליים או רגל אחת, כסאות בר מושב עגול, כסאות בר עם משענת, כסאות בר מרופדים ועוד. מה שמאפיין את כל הכסאות בר המודרניים לסביבת המגורים הינו העיצוב הייחודי המושקע בכל אחד מכסאות הבר המיוצרים כיום. עיצובי הכסא השונים יכולים להשתלב כיום בכל עיצוב חלל בסביבת המגורים ובכך כל כסא בר הופך לחלק בלתי נפרד מהתפיסה העיצובית-קונספטואלית של הבית.

ch2 0abed

חלק מכסאות הבר המגיעים עם רגל מרכזית אחת, מגיעים גם עם מנגנון מתכוונן המאפשר לכם לשלוט בגובה הכסא, כאשר רוב הבר המיוצרים כיום מגיעים בגדלים משתנים בין 60 ל-90 ס"מ, כאשר הגובה המושב של הכסא הינו 65-70 ס"מ.

ch3 929d7

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים כסאות בר?

כסאות בר לסביבת המגורים בעיקר מומלץ לרכוש בהתאם לצרכי השימוש בכסא. במקרים בהם מדובר בכסא בר העתיד לשרת אתכם ברמה היומיומית, אנו ממליצים לכם לרכוש כסא בר איכותי בעל מושב ישיבה נוח ופרקטי המותאם למבנה גופכם. ברוב המקרים, אנו ממליצים לכם לרכוש כסאות בר אך ורק לאחר שהתנסיתם בישיבה על גביהם באופן פיזי ולכן אנו ממליצים לכם להימנע מבחירת כסאות בר "לפי העין", כלומר לפי עיצובם המרשים ככל שיהיה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שכסאות בר מעוצבים מיוצרים כיום מחומרי גלם איכותיים ולאורך הליך ייצורם מושם דגש מקצועי על נוחות הישיבה הממושכת על גביהם.

ch4 55733

מהיכן מומלץ לרכוש כסאות בר?

כסאות בר לסביבת המגורים מומלץ לרכוש אך ורק מבתי עסק העוסקים ומתמחים בשיווק ומכירה של כסאות בר וכסאות נוספים, לרבות, כסאות לפינות אוכל, כסאות מחשב וכדומה. הבחירה בבתי עסק אלו מומלצת לנוכח היצע הכסאות הגדול העומד לרשותכם ולנוכח הידע המקצועי של נציגי בית העסק בכל הנוגע להתאמת כסאות הבר לצרכי השימוש הרצויים לכם.

כסאות בר מרופדים – הטרנד המוביל של כסאות הבית למטבח

כסאות בר מרופדים הינם כסאות בר המיוצרים מחומרי גלם שונים בעלי רגל מרכזית אחת או 4 רגליים, כאשר מושב הישיבה של הכסא הינו מושב מרופד המאפשר לכם ליהנות מישיבה נוחה במיוחד גם במהלך ישיבה ממושכת על גביו. ריפוד כסאות הבר מתבצע באמצעות ספוגי תמיכה איכותיים ומעטפת ריפוד מבד, עור דמוי עור. בחלק מהמקרים, ניתן להסיר את מעטפת הריפוד לצרכי ניקוי וכיבוס.