בני זוג תושבי הצפון, המצויים בהליכי גירושין זה זמן רב, לא מצליחים להגיע להבנות ביניהם גם לגבי הקייטנה  שאליה יירשמו בחופשת הקיץ את בתם הצעירה. הבעל באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה מבקש מביה"ד לקבוע לאיזו קייטנה תירשם הבת...

כלים
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

 

גירושין, זה לא קייטנה. "האישה חלמה להיות שחקנית תיאטרון וכשבתם נולדה, היא כבר החליטה שהיא תהיה שחקנית תיאטרון. עכשיו, היא מעוניינת להגשים את חלומה האישי ולרשום את בתה לקייטנת תיאטרון בעוד שהבת לא מגלה כלל עניין בתחום, אלא מביעה יותר עניין במחול", .כך, טוען ב"כ של הבעל לעו"ד גיא אופיר, בבקשה שהגיש לביה"ד הרבני האזורי בחיפה לחייב את האישה לאפשר לבת לבחור את הקייטנה המועדפת.

ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, אמר השבוע, "הוויכוחים בין בני הזוג בנושא הקייטנה, שאליה ירשמו את בתם כמעט וגלשו מאלימות מילולית לאלימות פיזית מצדה של האישה כלפי הבעל ולכן, מתבקש ביה"ד להכריע גם בסוגיה זו".

"ביה"ד הנכבד, אף מתבקש לקיים מפגש הבת ולשמוע ממנה כי ברצונה לבלות את חופשת הקיץ בקייטנת מחול ולא תיאטרון", נכתב בבקשתו של הבעל. האישה, טוענת מנגד כי היא זו שמגדלת ומטפלת בבת ולכן, היא הסמכות שצריכה לקבוע לאיזו קייטנה היא תירשם.. ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, יצטרך אם כן לקבל החלטה בנושא במהלך הימים הקרובים.