מרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם קיימה ערב ייחודי לקהל הרחב אשר עסק בהתמודדות עם מחלת הסכרת באמצעות הנטורופתיה. נטורופת המרפאה רז לבני העביר הרצאה נרחבת על סוגי הסכרת השונים, הסיבות להיווצרות המחלה, תחליפי סוכר הקיימים ותזונה מיטבית. מלבד ההרצאה, ניתנה הזדמנות לקהל המשתתפים לנהל שיח מקצועי בנושא

כלים
הרצאה ערב נטורופתיה. צילום - אפרת חמו יפרח
הרצאה ערב נטורופתיה. צילום - אפרת חמו יפרח

 

המנהלת הרפואית במרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם ד"ר יקטרינה וולביק סיפרה כי, "האירוע היה מוצלח מאוד, במהלכו הועלה נושא הסכרת בצורה מפורטת עם התייחסות נרחבת להסברים על דברים בסיסיים הנוגעים למחלה, סוגיה וגווניה, הגורמים האפשריים להתפתחותה, סיבוכיה והשלכותיה על חיי היום יום, האפשרויות הטיפוליות, תחליפי הסוכר והתזונה לחולי הסכרת ועוד".

מנהלת אדמיניסטרטיבית במרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם אפרת חמו יפרח הוסיפה, "היה אירוע מעניין מאוד, עם מצגת מקצועית והרצאה מעניינת שהסבירו בפירוט על המחלה ואף העניקו לקהל המשתתפים טיפים מקצועיים חיוניים. הייתה שביעות רצון רבה של כלל המשתתפים מהערב המיוחד שערכנו".

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.

מרפאת כללית רפואה משלימה ביקנעם, רח' התמר 2 קניון הדרכים יוקנעם עלית, טל. 04-9890051