החלק המתיש ביותר במריחת הלק הוא כידוע זמן ההמתנה לייבושו. השוק מציע מגוון מייבשי לק, רובם מחייבים מריחה נוספת של שכבה עליונה על כל ציפורן וציפורן והמתנה לייבוש מוחלט! שיק תמרוקים מציעה מייבש לק בתרסיס החוסך זמן ומבטיח ייבוש מהיר

 SpeeDryer (צילום:אלון גונן)
SpeeDryer (צילום:אלון גונן)

חברת "שיק תעשיות תמרוקים" משיקה את SpeeDryer - תרסיס מייבש לק מהיר, שכבר בריסוס הראשוני יוצר ייבוש מהיר של השכבה העליונה ביותר. ריסוס נוסף במרחק של 12 ס"מ ייבוש מוחלט גם בשכבות הלק התחתונות ויחסוך את מריחת השכבה הנוספת המקובלת בשימוש תכשירי ייבוש לק.

יתרון נוסף לתרסיס המייבש של "שיק" הוא נוכחותם של תמציות צמחיות של שמנים התורמים להזנה ולריכוך של הקטיקולה (העור שמסביב לציפורן) ומונעים בה סדקים וחתכים כתוצאה מיובש. השכבה השמנונית הנותרת על קצות האצבעות נעימה ונספגת במהירות.

יודגש, בשל נוכחותן של תמציות השמנים, התמרוק אינו מתאים לייבוש בין שכבות הלק ולו בשל העובדה כי פאזה שמנונית מונעת מריחה אחידה וחלקה של הלק על שטח הציפורן.

מומחי "שיק" מנדבים טיפ לשימור מקסימאלי של הלק. חשוב לדעת כי המקום הראשון שבו הלק מתקלף ועמידותו נפגעת הוא קצוות הציפורן. כדי להימנע מכך, כדאי למרוח לק בקצה הציפורן במריחה אופקית. במידה והגוון אינו אחיד אפשר למרוח שכבת לק נוספת בדיוק באותה צורה.

הוראות שימוש: יש להחזיק את המיכל במרחק של כ-12 ס"מ מהציפורן. להתיז קלות על כל שטח הציפורן. יש לחזור על הפעולה במקרה הצורך לייבוש מוחלט.

מכיל: 150 מ"ל

מחיר: 35 ₪

להשיג: במשביר החדש לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.