החופש הגדול כבר מעבר לסיבוב והגיע הזמן לארגן טיול עם הילדים. אם אתם הורים שרוצים להעסיק את הילדים בחופש, בין אם מדובר בארגון ימי כיף עד לטיולים מעבר לים עם כל המשפחה – חשוב שתשימו לב לחמישה מקומות שווים לטיול עם הילדים.

כלים
טיולים לחופש הגדול
טיולים לחופש הגדול

 

יוון - אם אתם מתכננים לרדת לאילת בחופש הגדול: תחשבו שוב, וזאת כי האיים השונים ביוון מספקים חוויה יותר טובה ובדרך כלל יותר זולה מחופשה באילת. בטיסה קצרה ליוון, נחיתה באתונה (עיר מלאת אטרקציות כמו ארמונות, מבנים עתיקים, גני חיות, פארקים ועוד), ומשם הפלגה במעבורת אל איים, תוכלו לצאת עם הילדים לחופשת "בטן גב" שמסתכמת בהרבה מים של בריכה ואוכל טוב.

כיום ישנם מגוון איים ביוון המציעים חופשה מושלמת שבה אטרקציות מים, אוכל טוב, טברנות מקומיות, טיול בכפרים מקסימים, ועוד. ביוון שלל איים שממתינים רק לכם ביניהם: קוס, רודוס, זקיטנטוס ועוד, שם תוכלו להעביר שבוע או כמה ימים מדליקים עם הילדים!

צפון תאילנד – נכון, זה לא היעד שחשבתם עליו מידית לחופשה עם הילדים, אבל צפון תאילנד יכול להיות מקום מסקרן מאוד לחופשה עם הילדים, ולמרות שמדובר בטיסה ארוכה, הקושי ישתלם לכם שתגיעו אל המקום הקסום.

תאילנד היא בעצם ממלכה שנקראת גם 'סיאם' המציעה שלל אטרקציות טיולים, תצפיות, כפרים, שופינג, מאכלים מיוחדים ותרבות עשירה וחדשה.

טיול לצפון תאילנד יכול להתחיל עם ערים המרכזיות במקום ביניהן: צ'אנג מאי וצ'אנג ראי שם נהרות, ג'ונגלים, פארקים ענקיים, כפרים ושבטים, חיות מדהימות ושלל טבע ואטרקציות!

בצפון תאילנד אפשר ליהנות מטיולי ג'יפים, רחצה עם פילים, הגעה אל גני חיות ושמורות טבע קסומות, מסעות רגליים אל מקומות מרהיבים, כניסה אל מקדשים, שופינג ברחובות ובשווקים הסואנים כמו שוק הלילה שבצ'אנג מאי, שייט בנהרות ובתעלות וחוויה בלתי נשכחת של שבוע או שבועיים עם כל המשפחה!

אמסטרדם – "הו אמסטרדם ווי מאדם נו מאדם..." בשנים האחרונות הפכה העיר הכה חופשית הזאת ליעד מושלם עבור משפחות. זה נכון שאמסטרדם מתירה שימוש בסמים קלים תוך התקלות בקופי שופ כמעט בכל מקום, כמו גם מעבר ברחוב החלונות האדומים הסקסי.

עם זאת עדיין ישנם באמסטרדם מקומות מדהימים שניתן לבלות עמם עם הילדים ביניהם: גן החיות שנמצא במרכז העיר שבו שלל חיות החיות בחופש מוחלט, פארקים מדהימים וגדולים המתאימים לפיקניק, שייט בסירות בתעלות היפות של העיר, כניסה אל מוזיאון השעווה שם שלל דמויות מהסרטים, ביקור בארמון המלכה והוא ארמון מדהים שבו הסברים על כל מיצג ורהיט, כמו גם ביקור בכפרים שונים שמחוץ למרכז העיר כמו: אדם שבו מייצרים את הגבינה הידועה, זאנדן שהוא כפר דייגים מושלם,  שהכל מסתכם בטיול נפלא אותו ניתן לבצע בתחבורה ציבורית בקלות או באופניים שהם כלי התחבורה העיקרי במקום.

היער השחור - היער השחור הפך ליעד אהוב במיוחד על ידי משפחות מכל העולם וזאת משום שניתן ליהנות בו משלל אטרקציות החל מפארקי מים ענקיים, פארקי שעשועים, אגמים מקסימים, יערות ירוקים ובקתות אירוח קסומות.

היער השחור הינו אזור הנמצא באדן-וירטמברג שבגרמניה, בזמן שהיער השחור נמצא בקצה הדרום-מערבי של גרמניה והוא גובל בשוויץ מדרום ועם צרפת במערב.

אורכו של היער השחור מתפרס על-160 קילומטר, בזמן שרוחבו של היער מגיע לכ-60 קילומטר ובצפון לכ-30 קילומטר בדרום.

טיול עם המשפחה ביער השחור הפך לאטרקטיבי במיוחד בשל היערות היפים, האגמים, העיירות הקסומות בהן ניתן להשתכן ושלל אטרקציות מים, חוף ואטרקציות שוות שמתאימות לילדים ומבוגרים. במקום אפשר לפקוד  בתי חרושת קטנים וציוריים, מסעדות מדהימות, וסיפורי פיות גמדים ומכשפות.

ברצלונה – יעד נוסף שמתאים לכל המשפחה הוא ברצלונה, הלוא היא עיר מדהימה בספרד. ברצלונה ידועה גם כבירת קטלוניה והיא אחת הערים המתויירות בעולם1

במקום ניתן למצוא אוכל מדהים, רחובות שמחים מלאים תושבים שחוגגים בכל יום אירועים שונים, אפשר להגיע אל שדרת הראמבלה המפורסמת שם שלל הופעות ומצעדים שמחים, לעשות שופינג ברשתות המובילות, לפקוד יחד את הגנים והארמונות של האדריכל גאודי, להגיע בלילה אל מרכז העיר שם מזרקות מוזיקאליות מלאות צבעים, לבקר במוזיאונים ובפארקים ולסיים עם ארוחת טאפסים מדליקה שבה התושבים הקטלוניים יודעים.

כדאי לקרוא: מארגנים יום כיף למשפחה? כך תעשו זאת נכון.

 בחול חשוב שתבצעו כמה פעולות שיעזרו לכם לארגן את היום בצורה נכונה:

תכנון מסלול – תכננו את המסלול מראש והבינו לאן פניכם מועדות וכיצד תוכלו לפקוד את המקומות שאתם רוצים להגיע אליהם בצורה הנכונה והיעילה מכל. כיום ישנם אפליקציות טיולים חכמות שייסעו לכם לסדר את היעדים לפי מיקום ואטרקטיביות. חשוב לתכנן מסלול שמתאים גם להורים וגם לילדים.

שכרו רכב - גם בארץ וגם בחול כאשר אתם נמצאים באזורים מרוחקים חשוב לשכור רכב שמתאים לכל המשפחה ולצרכים שלכם. שימו בל כי הרכב מתאים ליכולת הנהיגה שלכם משום שבאירופה למשל רוב הרכבים הינם בעלי הילוכים ידניים.

הצטיידו באוכל ומים - הכינו סנדוויצ'ים, פירות ונשנושים לטיול. הצטיידו במים קרים. נסיעה שבה תצטרכו לעצור בכל רגע לרכישת שתייה ולרכישת אוכל, תעכב אתכם מאד ואף תעלה לכם יותר.

הכינו תיק עזרה ראשונה- הצטיידו בתיק עזרה ראשונה עם משככי כאבים, משחות נגד אלרגיות (לעיתים במקומות חדשים מפתחים אלרגיה לצמחייה במקום) וגם תחבושות ופלסטרים. אנו מקווים שהטיול יעבור בשלום, אך תמיד חשוב להיות זהירים.