זה כבר כמה שנים שיותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות עם חברים או בני משפחה בערבי קריוקי. לא מעט ישראלים רכשו במהלך השנים מכונות קריוקי מסוגים שונים, והם משתמשים בהן על מנת לשיר שירים בזמן שהמכונה משמיעה את המנגינה. אפשר לומר שערבי קריוקי מהווים הגדרה מתקדמת למה שבעבר נהוג היה לקרוא "שירה בציבור".

כלים

 

עם הזמן, החלו להופיע ברחבי המדינה חדרי קריוקי. חדרים שניתן לשכור מבעוד מועד, ושם אפשר למצוא מכונת קריוקי עם מסך עליו מרצדות המילים של השירים, כך המוזמנים יכולים לשיר להנאתם. החדר הוא אטום וסגור, המוזיקה שמושמעת בו איננה מגיעה החוצה, כך שהיא לא מפריעה לאיש, וכך גם כל חדר יכול לנגן איזו מוזיקה שהוא רוצה על פי רצונו.

מלבד מכונת קריוקי ומסך גדול, הרי שניתן להזמין אל חדרי קריוקי גם משקאות ואוכל ובכך להפוך את החגיגה לשלמה. כך אירוע פשוט לכאורה בחדר קריוקי, יכול להפוך להיות מסיבה גדולה ומושקעת שכולם נהנים ממנה. כל חדר כזה יכול כמות שונה של אנשים, ולכן אנחנו נזמין חדר בהתאם לכמות האורחים שאנחנו רוצים שיהיו באירוע שלנו.

לפני שנציג את היתרונות של חדרי קריוקי על פני מכונות קריוקי ביתיות, צריך לומר, זה לא קשה למצוא היום חדרים כאלה בכל רחבי הארץ. כמעט בכל עיר ניתן למצוא חדרי קריוקי בגדלים ומסוגים שונים. כל מה שצריך לעשות זה, לחפש את החדרים שמתאימים לנו, הן מבחינת הגודל והן מבחינת האיכות וכמובן מבחינת המרחק.

היתרונות של חדרי קריוקי

יתרון ראשון הוא עצם זה שאנחנו יכולים לארח כמה אנשים שאנחנו רוצים מבלי לגרום לאי נוחות לשכנים ולסביבה. אחת הבעיות הגדולות של מכונות קריוקי ביתיות, אשר גרמו גם לכך שהמדינה נאלצה לחוקק תקנות שונות בנושא, היתה עצם זה שהמכונה גורמת לרעש ומפריעה את מנוחת השכנים. בחדר קריוקי זה לא קורה.

יתרון שני, חדר קריוקי מכיל את כל מה שאנחנו צריכים בשביל ליהנות מאירוע שלם ומושלם. בין אם זו מוזיקה טובה, תנאי אירוח טובים, שתייה, אוכל וכדומה. כך אנחנו לא צריכים להשקיע כלל באירוח, הצוות של המקום דואג לנו.

יתרון שלישי, בחדר קריוקי אנחנו יכולים ליהנות ממגוון רחב של מוזיקה מסגנונות שונים. אנחנו יכולים לשלב בין סגנונות מוכרים יותר לסגנונות מוכרים פחות, אנחנו יכולים לשלב סגנונות שכולם אוהבים לכאלה שרק חלק מהאורחים אוהבים. סביר להניח שבחדרים כאלה המבחר המוזיקלי יהיה הרבה יותר נרחב וגדול מאשר במכונה ביתית.

לפני סיום צריך להדגיש, חדרי קריוקי יכולים להתאים לכולם, אין הגבלה מיוחדת של גיל, להבדיל ממקומות אחרים בהם ניתן לבלות ולערוך אירועים. כאן אפשר לערוך אירועים גם לילדים, גם למבוגרים, גם מסיבות יום הולדת וגם מסיבות אחרות, לפי בחירה.