נופיה המרהיבים והקסומים של תאילנד מושכים אליה מדי שנה מיליוני מבקרים מכל העולם. עלות המחיה הזולה, המלונות המפוארים, שפע האטרקציות ואתרי התיירות, החופים הלבנים, השווקים הססגוניים, עצי הקוקוס היפים, הקולינריה המשובחת, חיי הלילה התוססים, המופעים המלהיבים, מרכזי הקניות העצומים ומזג האוויר הטרופי הנעים הם שהפכו את תאילנד בעשורים האחרונים ליעד תיירותי נחשק כל כך.

כלים

 

אם אתם מתכננים חופשה בתאילנד בקרוב מומלץ מאוד להכין מראש את המסלול הרצוי על מנת שתוכלו להתאים לעצמכם טיסות ובתי מלון כבר בארץ. ככל שתקדימו לסגור את תנאי החופשה כך גם תוכלו לחסוך סכומי כסף לא מבוטלים וכן זמן יקר וחשוב במהלך השהות במדינה. ניתן לסגור טיסות לתאילנד בנפרד וכן טיסות פנים ובתי מלון לחוד, אך חבילות לתאילנד הן כנראה הפתרון האידיאלי והמשתלם ביותר לחופשה קסומה בגן העדן הטרופי שביבשת אסיה.

חבילות נופש לתאילנד תוכלו למצוא בכל ימות השנה ובמבחר תאריכים ומחירים. מזג האוויר בתאילנד מזמין בכל ימות השנה, אך בעונת השיא עלות החבילות יהיו יקרות יותר לעומת העונות הגדושות במונסונים. החל מחודש אוקטובר ועד סוף חודש מרץ מבחר החבילות גדול יותר בשל מזג האוויר הקייצי ועונת התיירות התאילנדית שנמצאת בשיאה. מחירי החבילות לתאילנד נוחים וישנן קומבינציות רבות המעניקות מגוון גדול מאוד של אפשרויות, כך שכל אחד יוכל להתאים לעצמו את החבילה המועדפת והאטרקטיבית עבורו.

אחרי ביקור מקיף בצפון ובטבע הנהדר והירוק, אפשר לטוס מצ'אנג מאי לאחד האיים בו בחרתם ריזורט. אני אישית ממליץ להתמקד באי אחד. אחד האיים הפופולרים על תיירים ישראלים הוא כמובן קופאנגן וגם קופיפי ופוקט. במקום לעבור בין אי לאי אפשר לקחת את סיור שבעת האיים ולחזור לאי שבו בחרתם.

על האיים אין מה לספר, והכל די ברור. יש חול לבן, ים טורקיז, בריכות מפנקות ושייקים נהדרים בריזורט. חלק מהתיירים בוחרים בריזורטים מפנקים שסגורים לכלל הקהל עם מזג האוויר הנפלא וחוף פרטי, חלק מהמלונות פתוחים ומזמינים את הנופשים לצאת החוצה גם לחוף ולשווקים שבאי. הכל אפשרי פה.