במזג האוויר הארץ-ישראלי אנחנו חייבים פתרון הצללה איכותי שיגן עלינו מפני השמש. רוב החללים אטומים בגגות רגילים, ובפנים תמיד נמצא מיזוג ותאורה רבה כדי לנוכל להגיע לטמפרטורה הנוחה לנו ולכמות האור הנדרשת. בשנים האחרונות גובר טרנד הבנייה הירוקה, שמטרתה לנצל אנרגיה טבעית זמינה על חשבון אנרגיה חשמלית אותה אנו צורכים. כאשר מחפשים פתרונות הצללה, פתרון הסקיילייט הוא הפתרון הטוב ביותר.

כלים
סקיילייט חשמלי
סקיילייט חשמלי

מהו סקיילייט?

סקיילייט הינו גג זכוכית שקוף, בעצם תקרת זכוכית שקופה, המאפשרת זרימה של תאורה טבעית לחלל. אפשר להתקין אותו בחללים שונים, והוא מגיע בעיצובים ייחודיים אשר נותנים אימפקט לכל מי שנמצא בחלל. ניתן להשתמש בו גם בבתים פרטיים וגם במרחבים ציבוריים כמו קניונים, ובכל מקום שכזה העיצוב שלו נותן את התוספת שלו ומעניק מראה מודרני וייחודי לחלל.


יתרונות הסקיילייט

הדבר החשוב ביותר, הסקלייט הוא מוצר ירוק, מכניס הרבה אור טבעי לתוך החלל, ולכן מועיל בחסכון גדול בחשמל. בנוסף, הגג יוצר שילוב מיוחד עם הסביבה ומחבר בין החוץ לפנים החלל. בגלל שני האלמנטים האלה – חסכון בחשמל ושילוב החוץ עם הפנים, הוא נחשב מוצר ירוק, וככזה הוא מקודם מאוד בעולם האדריכלות, שהמודעות בו למהפכה הירוקה הולכת וגדלה.

העיצוב שלו ייחודי, לא כל יום אנחנו נתקלים בחלל בו יש סקיילייט, ולכן כאשר נתקל בכזה אנחנו נשתהה ונהנה מהייחודיות של החיבור בין השמיים לחלל הפנימי.

פתחי התאורה יכולים להיות תחליף מצויין במקומות בהם לא ניתן להתקין חלונות רגילים, ועל כן הם אפלוליים, כמו חדרי בטחון ומסדרונות. באמצעות הסקיילייט מקומות אלה יקבלו את האור הטבעי הנדרש.

בנוסף, חלון גג זכוכית מעניק בידוד תרמי ברמה גבוהה ביחס לאפשרויות אחרות, וכך נוצרת טמפרטורה נוחה ונעימה במרבית ימות ועונות השנה. ואין דאגה, משום שחלונות הסקיילייט הם עמידים בפני עצמם, ובגלל אטימותם לא מרגישים רוחות חזקות ומשקעים אחרים.


סקיילייט חשמלי

סקיילייט חשמלי הוא אחד מפתרונות ההצללה בסגנון סקיילייט שניתן למצוא, הוא מאפשר תנועת אוויר אל החלל. הגישה אל גג הסקיילייט ברוב המקרים היא די קשה בגלל מיקומו הגבוה, לכן פשטות השימוש של הסקיילייט החשמלי והפונקציונליות בחלון גג חשמלי זה יכולה להיות פתרון מצויין שיכול להתאים לחללים רבים. הסקיילייט מופעל באופן חשמלי, וניתן לשלוט בו על ידי סגירה ופתיחה חשמליים, שבעזרתם ניתן לפתוח או לסגור את החלון ולאפשר תנועת אוויר, במקביל לאור הטבעי שנכנס מהחלון.

אז אם אתם עומדים בפני עיצוב או שדרוג חלל מסויים ואתם מחפשים פתרון הצללה יעיל, ירוק וייחודי, קחו בחשבון את הסקיילייט, המוצר החדשני של פתרונות ההצללה. באמצעותו תוכלו להכניס הרבה אור טבעי לחלל ולהעניק לו יוקרה וייחודיות. אם לא תרצו שהאור יכנס באופן קבוע, אפשרות של התקנת סקיילייט חשמלי יכולה להיות פתרון מצוין עבורכם, כך תוכלו לפתוח את הסקיילייט ולאפשר תנועת אוויר לחלל בנוסף לאור הטבעי הנכנס דרכו.