בכל בית יש את החדר ההוא שכולנו מבלים בו לפחות פעמיים ביום, בו אנו מצחצחים שיניים בבוקר, מסירים את האיפור לאחר אירוע מרגש או שוטפים את עצמינו לאחר יום עבודה מייגע. חדר האמבטיה מכיל את כל מה שנחוץ על מנת להירגע ולסדר לנו את המחשבות בראש. ברב חדרי האמבטיה נמצא מקלחון, כיור אשר מצויד במראה, ארוניות נוחות לציוד כמו מגבות וכלי היגיינה ועוד אביזרים נחוצים.

כלים

 

סוגי האמבטיות

מקלחת יומית היא בוודאי אחד הדברים שאנו מחכים להם במהלך כל היום. בימות הקיץ החמים או בימי סגריר קרים. תמיד נמצא מזור בין כותלי האמבטיה המפנקת. ישנם סוגים רבים של אמבטיות לבית, וניתן לחלק אותן לכמה קטגוריות עיקריות:

הפשוטות – את אלו ניתן לראות בבתי אב רבים בישראל, מדובר על האמבטיות הלבנות שלא מהוות אתגר עיצובי כל שהוא ומשמשות באופן פרקטי לרחצה או שטיפה. בבתים רבים בהם הייתה אמבטיה כזו בעבר החליטו לשדרג ולהחליף אותה באחת מעוצבת יותר שמביאה אתה גם אווירה מרעננת. המעוצבות – אלו אמבטיות שאותן נפגוש בדרך כלל במגזינים שונים. ניתן להשיג כמעט כל סוג של עיצוב והשמים הם הגבול בנושא זה. המיוחדות – את האמבטיות הללו מעצבים באופן אישי. מכיוון שהן לא תמיד סטנדרטיות אז יש לשער שהן יהיו יקרות יותר.

ממה עשויה אמבטיה?

היות ומדובר על חלל שאחוזים ניכרים משעות היום הוא לח או רטוב, כל מה שנמצא בתוכו אמור להיות עמיד למים ולחות. החומרים אשר בהם נפגוש בחדרי אמבטיה הם שיש, חרסינה, נירוסטה, זכוכית וגם עץ. האמבטיה אמורה להיות אביזר פרקטי שבו ניתן למלא מים ועל כן עליה להיות כמובן אטומה לגמרי. מאידך היא אמורה להיות גם נוחה מאוד לשימוש ונעימה למגע.

כמובן שהאמבטיה היא לא האביזר היחידי שאפשר לעצב בחדר הרחצה, וישנם עוד דברים רבים שאפשר לעצב בחדר זה. החל מאריחי קרמיקה מרגשים ומעוצבים, דרך ארוניות עץ פרקטיות ויפות לעין וכלה בכיור דקורטיבי שעושה חשק להישאר בחדר האמבטיה כל היום.

איפה ניתן להשיג אביזרים לחדר האמבטיה?

מדובר על עולם שלם של מוצרים נלווים שכל אחד מהם יכול להפוך גם לפריט עיצובי וזאת בנוסף להיותו פרקטי ונוח לשימוש. חנויות רבות מציגות קולקציות ענק של הפריטים הללו וכל מה שצריך לעשות זה להגיע ולבחור. אם מדובר על התקנת אמבטיה חדשה אז מומלץ מאוד לפנות רק לחברה אשר מתמחה בתחום זה. היות ומדובר על פרוצדורות אשר קשורות למערכות אינסטלציה שונות, חיבורים ועוד, קיים צורך בביצוע עבודה מדויקת מאוד וגימור מושלם.

את המוצרים המעולים והאיכותיים יש להפקיד בידיהם של אנשי מקצוע מיומנים שירכיבו אותם באופן הנכון ולא יגרמו להם נזק. אם אתם מחפשים פריטים וציוד ברמה גבוהה לבית, כדאי לפנות אל אולמות התצוגה המפוארים שימחישו לכם באופן מדויק על מה מדובר.