לפני שאנחנו עוברים דירה, בין אם מדובר במעבר אל דירה חדשה, דירה משופצת או דירה ישנה, עלינו להזמין שירותי ניקיון על מנת שנוכל להיכנס אל דירה נקייה. רק לאחר מכן, כשהדירה נקייה לגמרי, אנחנו יכולים לבצע את המעבר באופן סדיר, להעביר את כל הציוד והחפצים שלנו ולסדר אותם בחדרים השונים.

כלים
 4 סוגי ניקיונות שחובה לעשות במעברי דירה
4 סוגי ניקיונות שחובה לעשות במעברי דירה

 

יש בכך היגיון מאוד פשוט. אנחנו לא רוצים להיכנס אל דירה מלוכלכת, מן הסתם, ואנחנו לא יכולים לבצע את תהליך הניקיון כשכל החפצים שלנו בדירה. לכן, אנחנו נצטרך לבצע את התהליך כשהדירה ריקה לגמרי, בצורה הזאת, אנחנו נהנה מדירה נקייה לגמרי, ומכאן והלאה נוכל לנקות אותה בצורה רגילה, כפי שמנקים דירות בדרך כלל.

לשמחתנו הרבה יש כמה וכמה סוגי ניקיונות שאנחנו יכולים לעשות לפני מעבר דירה, אנחנו נציג לכם 4 סוגים שהם בגדר חובה. צריך לומר, לא מספיק רק להיעזר בסוג ניקיון מסוים, אלא אנחנו צריכים גם להיעזר בחברת ניקיון שמתמחה בכך. כלומר, אנחנו חייבים למצוא חברה שיודעת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, מתוך כוונה שהיא תוכל לספק לנו את השירות הטוב ביותר.

צריך לציין, שהחברה שתוכל לספק לנו את השירות הטוב ביותר, היא מן הסתם החברה שיש לה את צוות העובדים המנוסה והמקצועי ביותר, יש לה את הכלים היעילים והמתקדמים ביותר, ומן הסתם היא גם יודעת לעבוד על פי לוח זמנים ובמהירות, בשביל שתוכל לסיים את העבודה לפני שאנחנו נכנסים אל המבנה.

5 סוגי ניקיונות מומלצים

ניקוי בקיטור – נחשב לתהליך ניקוי פופולארי מאוד מאחר והוא מאפשר לצמצם ברמה ניכרת את כמות הלכלוך בצורה קלה ופשוטה. באמצעות קיטור, האדים מנקים מקומות שאנחנו לא יכולים להגיע אליהם בשום דרך אחרת. צריך לומר ששיטת ניקוי בקיטור היא מאוד פופולארית, בגלל שהיא מתקדמת, זולה ונחשבת בטוחה מאוד לבריאות שלנו.

ניקוי במים – זו שיטה קלאסית שמשתמשים בה בשביל לשטוף רצפות וחלונות, על פי רוב כך יתחיל תהליך הניקוי ולאחר מכן נמשיך אל כיוונים שונים מתוך כוונה לנקות את המבנה בהתאמה למה שאנחנו צריכים, למבנה ולגודל שלנו.

פוליש – שיטת ניקוי שנועדה להבריק אלמנטים מסוימים במבנה, להסיר כתמים ולכלוך שנדבק אל הרצפה. משתמשים הרבה פעמים בשיטה זו לצד שיטות דומות על שיש ואלמנטים אחרים.

ניקוי בקרח  יבש – כאן הכוונה בעיקר לניקוי מכשירים חשמליים מסוגים שונים, צריך לומר שלא בכל מקרה צריך לעשות את זה, אלא רק במצבים בהם עוברים אל דירות ישנות או דירות שעברו שיפוץ, אז סביר להניח שהמערכות הפנימיות של המכשירים יתמלאו אבק ולכלוך ועל כן רצוי מאוד לבצע את תהליך הניקוי. באופן טבעי אם לא נעשה זאת, אותם מכשירים עלולים להתקלקל בהמשך ואנחנו נמצא את עצמנו בבעיה.

ניקוי בגרנוליט – משתמשים בשיטת ניקוי גרנוליט לניקוי חצרות בתים ושבילי כניסה לבית. מדובר בשיטה שנועדה להסיר כתמי לכלוך קשים. בשיטה זו בהתחלה מנקים באמצעות לחץ מים ולאחר מכן בקיטור ובסוף מייבשים את המשטח ואוטמים אותו.