ראה שכולם מדברים היום על נוזל לסיגריה אלקטרונית. הסיגריות האלקטרוניות סחפו את העולם בשנים האחרונות והן ממש לא הולכות להיעלם מחיינו בזמן הקרוב, להפך. הן כובשות עוד ועוד לבבות ויש שטוענים שהן עומדת להחליף את הסיגריה המסורתית.

כלים
סיגריה אלקטרונית
סיגריה אלקטרונית

 

בתוך כל ההתרגשות שסביב הסיגריות האלקטרוניות יש נושא אחד שמעורר עניין רב – נוזלים לסיגריות אלקטרוניות. מבחר הטעמים הגדול, איכות הטעמים, רמתם הגבוהה וקלות השימוש כנראה עושים את העבודה. ובדיוק בנושא זה ניגע בכתבה הבאה – נוזל לסיגריה אלקטרונית.

נוזל לסיגריה האלקטרוניות (באנגלית: E-Liquid) זהו נוזל אותו אנחנו מאדים בתא האידוי (המכל) של סיגריות אלקטרוניות. בתהליך העישון המסורתי אנחנו שורפים את התערובות (טבק, ניקוטין וכו') בעוד שעם סיגריה אלקטרונית אנחנו מאדים נוזל ייעודי. E-Liquids מגיעים, כפי שציינו כבר, במגוון עשיר של טעמים ויש גם טעמים שמכילים כמויות משתנות של ניקוטין.

עקב כך, רבים מצרכני הסיגריות האלקטרוניות משתמשים בסיגריה האלקטרונית על מנת להיגמל בהדרגה מעישון סיגריות. עם זאת, שימוש בסיגריות אלקטרוניות מותר רק למי שמלאו לו 18 שנים ומעלה.

בחירת הנוזל

בכל מה שנוגע לבחירת נוזל לסיגריה אלקטרונית כל אחד יכול למצוא את הטעם או הטעמים שמועדפים עליו באופן אישי. תוכלו להתלבט בין הטעמים השונים והמגוונים שישנם היום - אפרסק, תות בננה, תפוח, אוכמניות, תות-קיווי, מלון-מנטה-פיטאיה, דובדבן, מנגו, יוגורט-וניל, גלידת תות שמנת, ליצ'י, בטעם דבש או בטעם של קאפקייק. כמו כן אפשר להתלבט בין נוזל שעשיר יותר ב- PG, קרי: פרופילן גליקול, שמתאים לאידוי בטמפרטורה נמוכה לבין נוזל העשיר יותר ב-VG, קרי: גליצרול, לאידוי שמדגיש ביתר שאת את הטעמים.

שתיהן תרכובות אורגניות. בנוסף, תוכלו להחליט באם הנוזל שבחרתם יהיה נקי או מועשר בניקוטין בשיעורים שונים. אנחנו ממליצים לנסות מספר טעמים אולי אפילו כמה מותגים ואז לאט לאט לצמצם את האפשרויות ולהבין מה הכי מתאים וטעים לכם.

הוספת הנוזל לתא האידוי

לאחר שבחרתם את הנוזל, נערו אותו היטב כי לא פעם קורה שרכיבים חשובים כגון VG שוקעים בנוזל. פתחו את פקק הנוזל. כוונו את ראש הבקבוק לכיוון קיר תא המילוי ומלאו את תא המילוי של הסיגריה האלקטרונית. היזהרו שלא לשפוך את נוזל האידוי על העור שלכם. אם אתם מתחילים אפשר להתחיל עם כ-15 עד 20 הזלפות של הנוזל.

מאוד חשוב שהנוזל יופנה לכיוון הקיר ולא לכיוון מרכז התא, מאחר והחימום מתרחש הלכה למעשה באזור הקיר. שימו לב, אין למלא את תא המילוי בנוזל בעוד הסיגריה מחוברת לבטריות, חשוב לבדוק כמה פעמים שהסיגריה האלקטרונית לא מחוברת לשום מקור אנרגיה בעת המילוי.

לאחר מכן, הניחו לנוזל להיספג בסיבים הפנימיים שבתא למשך כדקה. כאשר התא מלא, הבריגו את הפיה. לאחר מכן, הבריגו את המכל לתוך הבטרייה. לבסוף, וודאו שכל הרכיבים מתחברים יחדיו בחזרה.

קחו שאיפה ותהנו :)

אז מה יש בנוזל לסיגריה אלקטרונית? יצאנו לבדוק