רגע לפני שאתם מתחילים לפרסם את האתר שלכם בגוגל, ריכזתי עבורכם מספר נקודות שבעזרתם תעשו את זה בצורה נכונה.

כלים

 

בצעו מחקר מילים מעמיק

קמפיין לרשת החיפוש של גוגל מבוסס על רלוונטיות עבור הגולש, המודעה שלכם צריכה להופיע רק עבור אנשים רלוונטיים, גוגל מאפשרים לכם לבצע מחקר מילים לתחום שלכם בצורה מדויקת על ידי כלי שנקרא "מתכנן מילות מפתח", הכלי יספק לכם מידע אודות כמות החיפושים לכל מילה ומחיר ממוצע לקליק בנוסף הכלי יספק לכם רעיונות נוספות למילות מפתח שכדאי לכם להופיע.

בניית קבוצות מודעות

קבוצת מודעות=אותו מוצר או שירות, אם אתם רואי חשבון ומספקים שירותי הנהלת חשבונות וגם פתיחת תיקים ברשויות, תפרידו בין הקבוצות, כל קבוצה צריכה להציג מודעות נפרדות ועמוד נחיתה שונה.

רשימת מילות מפתח שליליות

תבנו רשימה של מילות מפתח שליליות, מילות מפתח שלא הייתם רוצים להופיע בהם לדוגמא: קורס הנהלת חשבונות אם אתם מספקים שירותי הנהלת חשבונות, מילת המפתח השלילית היא: קורס אפשר להוסיף גם: לימודי. תעשו את זה ותחסכו לא מעט בזבוז תקציב מיותר.

כתיבת מודעות רלוונטיות

אל תתעצלו, תכתבו 2-3 מודעות רלוונטיות ושיווקיות לכל קבוצת מודעות, תנסו כל מיני כותרות שיווקיות ותראו אחרי כמה שבועות איזה מודעה הניבה את התוצאות הטובות ביותר.

הפניית הגולשים לאתר שלכם

גולש לחץ על המודעה שלכם, מעולה אבל זה רב הדבר הראשון בתהליך, אנחנו רוצים שישאיר פרטים או שירכוש את המוצר שלי, לכן תחשבו טוב לאיזה עמוד תרצו להפנות אותו באתר שלכם.
תמיד אבל תמיד תפנו אותו לעמוד הרלוונטי ביותר למה שחיפש, עמוד פנימי או עמוד בית עמוד שירות או עמוד אחר.

התקנת מעקב אחרי המרות

ניהול קמפיינים בגוגל דורש ניתוח נתונים, ומומלץ שהם יהיו שלמים וללא חורים שצריך לנחש.
המרה=רכישה/יצירת קשר (יש מקרים שהמרה מוגדרת אחרת) במרבית המקרים.
מעקב אחרי המרות מאפשר לנו לדעת מה חיפש הגולש בגוגל שיצר אתנו קשר, על איזה מודעה הוא לחץ ומאיפה הוא בארץ (כמובן שניתן לדעת עוד הרבה דברים עליו).
הדבר הכרחי על מנת שנוכל לקבל החלטות בנוגע לשינויים נרצה לבצע בקמפיין

אתר מותאם למובייל

אנחנו בשנת 2018 והיום במרבית האתרים הגולשים מהמובייל מהווים יותר מ 60% מסך הגולשים.
אתר חייב להיות מותאם למובייל ולא רק, תשקיעו בעיצוב של המובייל יותר, תתקינו חיוג מהיר, תוודאו שתמונות באיכות טובה ושזמן הטעינה שלו טוב. ישתלם לכם, סמכו עליי.

נכתב ע"י מתן אסטון – יועץ קידום אתרים, מומחה לקידום אורגני וממומן בגוגל בנוסף מעניק שירותי פרסום בגוגל אדוורדס