"נ. נווה חברה לבנייה" חתמה על חוזה לבניית מבנה מגורים חדש בן 7 קומות ברחוב הרעות 3 בכפר סבא, בבניין יבנו 30 יח"ד. הדיירים, קבוצת רוכשים, יזכו (בין היתר) בשירות לקוחות צמוד מטעם החברה שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת לאחר איכלוס המבנה

נווה הרעות כפר סבא-הדמיה( צילום: נ. נווה חברה לבנייה)
נווה הרעות כפר סבא-הדמיה( צילום: נ. נווה חברה לבנייה)

נ. נווה חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים, חתמה על חוזה עם קבוצת רוכשים, במסגרתו החברה תבנה מבנה מגורים חדש, בן 7 קומות ובו 30 יחידות דיור, בנות 3-5 חדרים, עם מעלית וחניה. בקרוב, תחל החברה בבניית המבנה החדש על מרתף קיים, ברחוב הרעות 3 שבכפר סבא באזור שבין תחנת הרכבת כפר סבא ומחלף אלישמע.

הבניין החדש נבנה על מגרש בשטח של כ1,500 מ"ר ויכלול כ- 4,000 מ"ר בנוי, בתכנון לא שיגרתי ובו מגוון עיצובים אינדיבידואלים לדירות בוטיק בנות 3-5 חדרים, כאשר בכל קומה יהיו 4 דירות ועוד קומת גג בה יהיו 2 דירות פנטהאוז על כלל שטח הקומה, כולל מרפסות גג מרווחות וכמו כן 4 דירות גן בקומת הכניסה. הפרויקט יכלול גם לובי מפואר עם מעלית, בקומת המרתף חנייה לכל דירה וגם מספר מחסנים לחלק מהדירות. עבודת הבנייה בפרויקט מתוכננת להסתיים בחודש אפריל 2020, אז הדירות יימסרו לקבוצת רוכשים המשמשים למעשה גם יזם הפרויקט. ערן הנה מערן אדריכלים בע"מ ישמש כאדריכל הפרויקט וקונסטרוקטור הפרויקט הוא שלמה ווגמן ממצוק מהנדסים בע"מ.

המהנדס ניר נווה, מנכ"ל "נ. נווה חברה לבנייה", מסביר: "שיטת הניהול החדשנית לענף הבנייה שמונהגת בחברה, מביאה לקיצור משמעותי בלוחות הזמנים, וגם לרמת איכות וביצוע סופר גבוהות, כך שהחברה משלימה את רוב הפרוייקטים חודשים לפני לוחות הזמנים ובמספר רג'קטים נמוך במיוחד ואף חד ספרתי. כחלק ממדיניות השירות שלנו בנ.נווה, הדיירים החדשים יזכו לא רק בבנייה ברמה גבוהה אלא אף למוקד שירות לקוחות ייחודי שיעניק להם מענה (ללא תשלום) לטיפול בתקלות בנייה, חשמל וצנרת."

נ. נווה חברה לבנייה  מקבוצת ניר נווה (בגדדי) בע"מ, נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. נ.נווה היא החברה היחידה בתחומה שמחזיקה מחלקת שירות לקוחות ומעניקה לדיירים שירות של טיפול בתקלות גם זמן רב אחרי מועד פקיעת אחריות הקבלן. נ.נווה פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה ע"י ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרוייקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.

http://civilengineer.co.il/

 הדמיה מאושרת לשימוש עיתונאי. קרדיט: נ. נווה חברה לבנייה.