אחד המאפיינים החשובים בעיצוב הבית כיום הוא נושא עיצוב הדלתות הפנימיות המהוות חלק בלתי נפרד מהקו השולט בעיצוב הבית כולו. אחד הטרנדים העכשוויים בתחום הוא החלפת הדלתות פנים בבית לדלתות קו 0 ייחודיות ומעוצבות המעניקות לבית קו עיצוב מודרני וחדיש במיוחד.

כלים
דלתות קו 0 חידוש מרענן בדלתות פנים
דלתות קו 0 חידוש מרענן בדלתות פנים

 

דלתות קו 0 הן ייחודיות ומגיעות בעיצוב אישי. מדובר בחידוש מרענן הנובע מהעובדה שדלתות אלו משתלבות היטב עם השפה העיצובית של הבית, ומאחר וכל בית מתוכנן אחרת, נדרשת תמיד התאמה ספציפית של דלתות קו 0  ייחודיות למקום בו הן מותקנות.

דלתות פנים המותקנות כדלתות קו 0 נחשבות לשיא בתחום יצור הדלתות ומקצוע הנגרות. בדלתות אלו נדרשת עבודת דיוק מרבית והתאמה בהתאם למיקום המדויק בו הן יותקנו בבית.   הדלתות מקבלות מראה מוסווה, אלגנטי ומהתל הודות למיקומן בקו מישור הקיר או בקו ההלבשה, על פי העדפת הלקוח. ניתן להשלים את המראה בשילוב חיפויי קיר צבועים בגוון זהה לדלת הפנים וכך לקבל מראה יוקרתי ויוצא דופן.

כיום בעידן הטכנולוגיות החדישות ניתן להתאים דלתות קו 0 בהתאמה אישית ובעיצוב כיד הדמיון הטובה בתהליכים המבטיחים גימור מושלם כמעשה ידי אומן. דלתות הפנים הינן רהיט משמעותי וחשוב בבניית אופי הבית, אשר מקנה אווירה ביתית ונינוחה, שבאה לידי ביטוי בפרטים הקטנים ביותר וכחלק מעיצוב הכולל בבית, על כן, בבחירת דלתות קו 0 כדלתות פנים חשוב שתדעו כי דלתות אלה  מתאפיינות בכך שהן נמצאות בקו ישר עם קיר המבנה עליו הן מותקנות. זאת אומרת, דלתות קו אפס מותקנות בהתקנה שטוחה. לכן, המשקוף של דלתות מסוג זה וכן חזית הדלת מונחות בקו אחד יחד עם הקיר. האיחוד בין הדלת לקיר יוצר מראה יוקרתי, מתקדם ונקי.

בענף הדלתות ניתן למצוא כיום מספר חברות המתמחות בייצור והתקנת דלתות 0 כדלתות פנים בכל בית בין אם נדרשת החלפת הדלתות הקיימות ובין אם מדובר בבית חדש. בשל העובדה שהדלתות מותקנות באופן שטוח יחד עם הקיר עליו הן מחוברות ניתן להמשיך את עיצוב הדלת על פני הקיר כולו. חברת המייצרות סוג זה של דלתות מפתחות עיצובים חדשניים במיוחד המקנים מראה ייחודי למבנה כולו. החברות המתמחות בנושא מתקינות דלתות מעוצבות ממיטב החומרי בעלי האיכות והתקנים הגבוהים ביותר והמקובלים בענף כולו.

יחד עם זאת, כדי ליצור התקנה שטוחה של דלתות קו 0 כדלתות פנים, נדרשת עבודת הכנה מוקדמת הכוללת הטמעת המשקוף הנסתר בקיר עצמו כדי ליצור אחידות בין הדלת לקיר.

אם בעבר, דלתות קו 0 היו נחלתם של דלתות הכניסה לבתים בלבד, הרי שהמגמה השתנתה וכיום ניתן להתקין דלתות קו 0 בכניסה וביציאה לכל חלל בתוך הבית. דלתות קו 0 מהוות חידוש מרענן בכל בית לדלתות הפנים ולעיצוב הכולל בבית. זו הבחירה הטבעית למי שרוצה להעניק לביתו מראה של יוקרה ואווירה נעימה בבית.