הבית שלנו לרבים אם לא לכולם הוא הדבר החשוב ביותר שיש. אנו משקיעים בבית שלנו משאבים עצומים ועושים הכול בכדי שהוא יהיה היפה ביותר והמיוחד ביותר שיש. אנו לא נשקוט עד אשר הבית שלנו יהיה הטוב ביותר וזוהי עובדה מוגמרת.

 

על כן אין להתפלא כי כאשר אנחנו מחליטים לשפץ את הבית אנחנו רוצים לבחור קבלן בניין איכותי שיהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אך כיצד נבחר את הקבלן הטוב ביותר? מה עלינו לעשות בכדי להבטיח כי הקבלן האיכותי ביותר יבוא לעבוד אצלנו? זוהי שאלה קריטית היכולה להשפיע בצורה ניכרת על איכות העבודה ועל איכות השיפוץ שלנו. הרי אם נבחר קבלן גרוע הדבר יכול להסתיים לא רק עם מפח נפש רציני אלא גם עם נזק כספי עצום שיכול להוביל לבעיה גדולה.

בדיוק בשביל זה ניתן לבחור קבלן מורשה. קבלן מורשה הוא קבלן שעבר בחינות מטעם משרד השיכון וזהו קבלן שיש לו וותק ולא פשט רגל בשנים האחרונות. ברגע שאתם בוחרים קבלן מורשה אתם יכולים להיות הרבה יותר רגועים ולהיות בטוחים בעצמכם כי מדובר בקבלן איכותי שיבנה את הבית בצורה הטובה ביותר שיש קבלן מפתח קבוצת עידן.

קבלן בניין – האם קבלן עם רישיון יהיה יקר יותר?

אך לצד איכות העבודה של קבלן בניין אנחנו תוהים גם לגבי המחיר של עבודת הקבלן. אנחנו לא נרצה לשלם מחיר יקר מדי על עבודת הקבלן ונרצה להבטיח כי יהיה מדובר במחיר הוגן לכל נפש. על כן עולה השאלה הברורה האם קבלן מורשה יהיה יקר יותר מאשר קבלן רגיל? התשובה היא שממש לא קבלן מורשה לא יקר יותר מאשר קבלן רגיל וזאת מכיוון שהוא פועל באותו שוק של הקבלן הרגיל והוא צריך להתאים את המחירים שלו לאלו אל הקבלן הרגיל. על כן אל תדאגו אתם יכולים לבחור קבלן מורשה בלב שלם ולהיות בטוחים כי הוא יבצע את העבודה במחירים הוגנים ביותר קבלן מפתח.

קבלן בניין – בחרו קבלן המתאים לבנייה שלכם

שימו לב כאשר אתם בוחרים קבלן בניין בין אם מדובר על קבלן רגיל ובין אם מדובר על קבלן מורשה אתם חייבים להבטיח כי הקבלן מתאים לבניה ספציפית של הבית שלכם. אם אתם מתכננים שיפוץ של תמ"א 38 אך הקבלן אליו פניתם מתמחה בבניית וילות פרטיות הרי שאין טעם לבחור בו. אם אתם גרים בבית פרטי אך הקבלן מתמחה בבתי דירות גם אין טעם לבחור בו ואת זאת כדאי לזכור.