עדנה דוד, שהיא גם סגנית מזכ"לית הסתדרות המורים, השתתפה במשלחת של הסתדרות המורים בראשותה של המזכ"לית יפה בן דויד בכנס העולמי במרוקו שקיימה הפדרציה העולמית לעובדי הוראה, המייצגת כ- 30 מיליון מורים ומחנכים מהגן ועד האוניברסיטה מ-171 מדינות. הכנס, עסק בנושא: "מציאות במבוך: נשים, חינוך, אחדות ומנהיגות". עדנה דוד, אמרה, לאחר הכנס כי, "זה היה כנס מדהים וחוויה אדירה ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד הייתה מקור לגאווה גם בזכות נאומה בכנס בשפה המרוקאית".

משלחת מטעם הסתדרות המורים בכנס עולמי במרוקו שקיימה הפדרציה העולמית לעובדי הוראה. צילום:  יח''צ
משלחת מטעם הסתדרות המורים בכנס עולמי במרוקו שקיימה הפדרציה העולמית לעובדי הוראה. צילום: יח''צ

 

מקור לגאווה. "מטרת הכנס שהתקיים במרוקו, הייתה, להוות פלטפורמה לשיתוף רעיונות חינוכיים, מידע וניסיון הקשורים בסוגיה איך נשים יכולות לנווט ולהתגבר על מכשולים מתוך רצון להגיע לעמדות מפתח באיגודים מקצועיים ובחינוך", אמרה השבוע ס סגנית מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר הסתדרות המורים, סניף חיפה והמרחב עדנה דוד עם חזרתה לארץ.

לדבריה של עדנה דוד, "מזכ"ל האיגוד העולמי חיזק את ידינו והודה לנו על הייצוג של ישראל בכנס חשוב מעין זה שיש לו תרומה משמעותית למעמד עובדי ההוראה בכלל ולעובדות ההוראה בפרט שכן, לאור העובדה שהוא התמקד בהעצמת נשים במערכת החינוך".

בראש המשלחת עמדה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, שאמרה, "זו הייתה זכות וגאווה גדולה לייצג את הסתדרות המורים במרוקו. ועוד יותר לייצג את עובדי ההוראה המופלאים שלנו אשר עושים עבודת קודש בכל יום ותורמים תרומה ענקית לחברה הישראלית כולה."