תושבת הצפון, שסבלה במשך מספר שנים מסחרחורות קשות ואיבוד שיווי משקל ולאחר שלא נמצאה פתרון רפואי לבעיה המטופלת הגיעה למרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה וטופלה באמצעות רפלקסולוגיה ע"י מטפלת בכירה אילנית סאסי. כבר לאחר מספר טיפולים, דיווחה כי חל שיפור ניכר במצבה עד כדי העלמות הבעיה.

כלים
מטפלת בכירה אילנית סאסי. צילום: הדס וואהבה
מטפלת בכירה אילנית סאסי. צילום: הדס וואהבה

אבחון טיפול רפלקסולוגי נעשה באמצעות מישוש של כף הרגל ואיתור היכן ישנן חסימות והפרעות בתפקוד הגופני של המטופל. האבחון הרפואי בשילוב עם התשאול נותן למטפל את המידע כיצד והיכן למקד את הטיפול. הטיפול כולל לחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגלים, כן נוצרת תגובה עצבית בכל הגוף שמעוררת תהליכי ריפוי טבעיים. כל שינוי חריג במבנה של הרגל עלול להעיד על בעיה או מחלה אפשרית.. חשוב להוסיף כי שבמקרים של סימפטומים מורכבים, יש צורך בסדרת טיפולים על מנת  לשקם את הגוף. כאמור, המטופלת לאחר מספר טיפולי רפלקסולוגיה כבר החלה להרגיש יותר טוב עד להעלמות הסחרחורות לחלוטין.

המטופלת הודתה על הטיפול האדיב והמקצועי של המטפלת הבכירה אילנית סאסי ולצוות מרפאת כללית רפואה משלימה בקרית שמונה שתמיד שמחו לסייע.

כללית רפואה משלימה הינה רשת המרפאות לרפואה משלימה הגדולה בישראל, אשר מונה כ- 50 מרפאות בפריסה ארצית ומציעה מגוון רחב של טיפולים המתאימים לכל הגילאים, מינקות ועד זקנה.  כל הטיפולים ניתנים תחת פיקוח רפואי מלא, ע"י צוות מטפלים בכירים ומנוסים, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה של הטיפולים.