סביר להניח כי אם היו אומרים לכם שגם אתם יכולים לקבל אזרחות אירופאית, לבטח הייתם שמחים לקבל אותה. אם כן, למה שלא תתחילו בתהליך לקבלת דרכון אירופאי שאתם זכאים לו? נכון לרגע זה, מגורשי ספרד ופורטוגל יכולים לשוב אל המדינות לאחר שאלו החליטו לפתוח את השערים לצאצאים של המגורשים. לפניכם, 5 סיבות טובות מדוע גם לכם לכדאי להתחיל את התהליך וליהנות מהאזרחות האירופאית שלכם.

כלים
הוצאת דרכון פורטוגלי
הוצאת דרכון פורטוגלי

 

1.השערים פתוחים היום, מה יהיה מחר?

חשוב להבין תחילה כי שעריהן של ספרד ופורטוגל פתוחים כעת. מה יהיה מחר? איש לא יכול לדעת. מדובר על הזדמנות חד פעמית המאפשרת לצאצאים של מגורשי ספרד לחזור אל המדינות, כך שגם אתם יכולים ליהנות מאזרחות אירופאית שתזכה אתכם בבית חדש – אירופה.

2.גם אתם יכולים לגור באירופה!

כשאתם מקבלים את הדרכון הפורטוגלי שלכם לאחר שהגשתם את הבקשה ועברתם את כל התהליך הנדרש, אתם למעשה לא רק אזרחי פורטוגל אלא גם אזרחים של אירופה! הוצאת אזרחות פורטוגלית שמשתייכת לאיחוד האירופאי מבוססת על רעיון האיחוד האירופי הקושר בין כל המדינות החברות באיחוד. המשמעות היא שאכן תהיו אזרחים של פורטגול, אך גם יהיו לכם זכויות לעבוד ולגור במדינות אחרות החברות באיחוד.

3.אזרחי אירופה? קדימה לעבודה!

רציתם תמיד לעבוד באירופה ולנסות את מזלכם במקום שאינו ישראל? זו ההזדמנות שלכם! כידוע, כל עוד אינכם אזרחים, קשה מאד לקבל אשרת עבודה ולרוב אשרות שכאלו ניתנות לזמן מוגבל מאד. המשמעות היא שרבים לא ממהרים לקפוץ על ההזדמנות והם רואים בתקופה שכזו יותר כבזבוז זמן ולא כפתח תעסוקתי משמעותי. מנגד, עם קבלת אזרחות פורטוגלית אירופאית אתם יכולים לעבוד ולקבל זכויות מלאות.

4.הוצאת ויזה לארצות הברית? לא עוד

לבטח גם אתם מכירים היטב את התור הארוך המחכה לממתינים לקבלת הויזה לארצות הברית. מעבר לכך, ישנם גם אלו המכירים היטב את הסירוב לויזה וכך גם את החלום שהתפנץ בדרך לטיול באמריקה. כשאתם מקבלים אזרחות פורטוגלית, אינכם צריכים עוד להגיש בקשות לאשרות ויזה לארה"ב, זאת מאחר והדרכון האירופאי מאפשר לכם להיכנס אל אמריקה מבלי שעליכם להציג דבר מלבד הדרכון שלכם.

5.השכנות של פורטוגל? החברות הכי טובות

ישראל היא מדינה המוקפת במדינות עוינות, כך שאיומים נשמעים שוב ושוב ותחושת הביטחון של רבים מעורערת. באירופה מנגד, המדינות חיות בשכונות טובה ושערים פתוחים, כך שאתם יכולים ליהנות מביטחון מלא ביבשת החדשה שלכם ובמדינה החדשה שלכם.